عکس های خفن

عکس های خفن

عکس های خفن

عکس های خفن

خواب مو

تعبیر خواب کوتاه کردن موی سر توسط دیگران

تعبیر خواب کوتاه کردن موی سر توسط دیگران

تصویر پروفایل آرایشگاه:کوتاه کردن موی سر توسط دیگران | shorten Hair dream interpretation

کدتولز: حتما برای شما هم پیش امده که خواب کوتاه کردن موی سر توسط دیگران را ببنید بنابرین اگر دنبال تعبیر خواب کوتاه کردن موی سر توسط دیگران به صورت جامع از عالمان دنیا, چه شرقی و چه غربی هستید پیشنهاد می کنیم پشت کامل تعبیر خواب کوتاه کردن موی سر توسط دیگران تا انتها از سایت کد تولز مطالعه کنید و همچنین آرشیو تمام تعبیر خواب های سایت درا نتهای پست قرار گرفته است.

آرشیو کامل تعبیر خواب – tabire khab

دانلود فیلم سامورایی در برلین

دانلود فیلم سامورایی در برلین: تحلیل و بررسی سامورایی در برلین

خرید فیلم سامورایی در برلین,دانلود قانونی فیلم سامورایی در برلین,nhkg,n tdgl shl,vhdd nv fvgdk,دانلود فیلم سامورایی در برلین بدون سانسور,دانلود رایگان فیلم سینمایی سامورایی در برلین,دانلود فیلم سینمایی ایرانی سامورایی در برلین,دانلود فیلم سامورایی در برلین با لینک مستقیم,دانلود رایگان فیلم سامورایی در برلین,دانلود فیلم سامورایی در برلین با بازی حمید فرخ نژاد,دانلود فیلم سینمایی سامورایی در برلین,دانلود کامل فیلم سامورایی در برلین,دانلود فیلم سامورایی در برلین اپارات

دانلود فیلم » دانلود فیلم ایرانی » تحلیل و دانلود کامل فیلم سامورایی در برلین

کد تولز: ظاهرا امروز و پس از تماشای فیلم «سامورایی در برلین» باید نام مهدی نادری را در کنار دیگر کارگردانانی قرار دهیم که در غرقاب ابتذال غرق می شوند و فروش فیلم را به هر چیزی حتی «هنر» و تعالی سینمای ایران ارج می نهند.

سامورایی در برلین با همین فرمول داستان خود را پیش می‌برد و فیلمساز به اصطلاح کمدی ما همین موقعیت را دست مایه فیلم خود می کند تا به خیال خودش یک فیلم سینمایی کمدی خلق کرده باشد غافل از اینکه بدون داستان و فیلمنامه دقیق برای ژانر «کمدی» مخاطب با فیلمی رو به رو می شود که بیشتر ملغمه ایست از شوخی های بی ربط جنسی و غیر جنسی و... که فیلم را چندپاره کرده اند و گویی فیلم یک سری آیتم کمدی به هم پیوسته است.

اما با این تفاوت که «سامورایی در برلین» در خنداندن مخاطب هم ناموفق است و کلیپ های یک دقیقه اینستاگرامی فیلم به مراتب مخاطب را بیشتر به خنده وا می دارد تا زمانی که قصه را بداند و فضای فیلم را دنبال کرده باشد. وقتی می گوییم قصه ای در کار نیست دقیقا یعنی همین که این ماجرای یک خطی که از داستان تعریف کردیم هم به سرانجام نمی رسد و مخاطب و تا آخر فیلمنامه هم نمی‌تواند متوجه شود که ماجرای باغ تهران چیست و چرا دو نفر سر آن دعوا دارند! پش از این فیلم و سریالهای: فیلم سوگولیفیلم من تانیا هستمسریال ویچر - سریال چرنوبیل در سایت کد تولز بررسی شد.

بزرگترین ایراد فیلم همانطور که گفته شد در فیلمنامه است ؛ اصلا بیراه نیست اگر بگوییم که احتمالا فیلم بیشتر از 10 صفحه فیلمنامه نداشته است وگرنه این حجم از حفره در فیلمنامه که هر کدام برآمده از ساده انگاری، فقدان منطق علت و معلولی و عدم شخصیت پردازی است.

شخصیت های فیلم کوچکترین پرداختی ندارند و از این رو مخاطب نمی تواند با آنها همراه شود و به همین علت هیچکدام از شوخی ها عمل نمی آید و اساسا مخاطب حس می کند این شوخی به این کاراکتر نمی خورد.

پیشنهاد دانلود فیلم ایرانی:

دانلود فیلم متری شیش و نیم | دانلود فیلم ما همه با هم هستیم

دانلود فیلم بمب یک عاشقانه | دانلود فیلم نبات

منبع:ابزار قالب وبلاگ

سوگلی

نقد فیلم سوگلی

نقد و بررسی فیلم سوگلی,tdgl s,',gd,نقد the favourite سوگلی,فیلم سوگلی,فیلم سوگلی لانتیموس,فیلم سوگلی The Favourite

تصویر پروفایل » تحلیل کامل فیلم The Favourite

کد تولز: برای خود سفری را تصور کنید که قبل از آغاز آن انتظار مواجهه با لحظات شاد و مفرحی رادارید و خواستار ثبت خاطرات شیرین و فراموش نشدنی از آن هستید. اما پس از آغاز این سفر انتظارات شما با پیشامدهایی که جلوی راهتان سبز میشوند رفته رفته رنگ میبازند ... نا امیدی و یاس به مرور بر شما غالب می شوند و در انتها که به خود می آیید از انجام چنین سفری به کل پشیمان می شوید!

[7,6/10 IMD] این مقدمه کوتاه دقیقا بیانگر همان احساسی است که پس از تماشای فیلم (فیلم سوگولی The Favourite) ساخته درخشان ( یورگوس لانتیموس) به من دست داد. البته این بدان معنی است که سوگولی به عنوان درامی پیچیده و غافلگیر کننده از تمام پتانسیل متنی و اجرایی خویش به درستی بهره برده و موفق شده تجربه ای منحصر به فرد را رقم بزند.

لانتیموس به عنوان خالق اثر به خوبی به این نکته آگاهی داشته که برای خلق درامی شخصیت محور ابتدا میبایست مختصاتی ملموس و باور پذیر از آنها ارائه دهد و اصولا در کنار روایت داستان باید شخصیت ها را نیز به درستی معرفی کند. پیش از این به طور مفصل در مورد سریال ویچر - سریال چرنوبیل و فیلم I Tonya گفته شد.

فیلم سوگولی اثری درخشان است

سوگولی اثری درخشان است که نشان می دهد چگونه یک درام زنانه دیالوگ محور می تواند به لحاظ خلق دقایق تنشزا و نفسگیر موفق عمل کند و ثابت میکند در دورانی که بخش زیادی از مخاطبان مدیوم تلویزیون را بر سینما ترجیح می دهند همچنان هنر هفتم توانایی شگفت زده کردن آن ها را دارد و می تواند خالق دنیایی پویا و سرگرم کننده باشد.

سوگولی را در اولویت تماشا قرار دهید. وجودی خویش. واپسین فیلم شزل فیلمی است قصه گو برای فتح رویاهای به ظاهر دست نیافتنی... قدمی شاید کوچک برای انسان و بزرگ برای بشریت.

دانلود فیلم آشغال های دوست داشتنی

دانلود فیلم آشغال های دوست داشتنی بی راه نیست اگر بگوییم که «محسن امیر یوسفی» در زمره کارگردانانی است که تیغ تیز «توقیف» فیلمهایش را یکی پس از دیگری تا مرز بایگانی ابدی پیش رفته است و به یک باره از دل توقیف بیرون آمده اند. اولین فیلم بلند امیریوسفی «خواب تلخ» نام داشت که در سال 1382 ساخته شد اما برای 12 سال هرگز رنگ پرده نقره ای سینما را به خودش ندید.

تا اینکه در سال 1394 بالاخره مجوز اکران آن هم در سینماهای «هنر و تجربه» گرفت. «آتشکار» دومین ساخته امیریوسفی نیز سه سال در توقیف ماند و سپس در سال 1389 با شرط پذیرفتن اکران برای رده سنی بالای 16سال به اکران در آمد.

آشغال های دوست داشتنی

 فیلم ایرانی و اما فیلم «آشغال های دوست داشتنی» سومین ساخته بلند «محسن امیریوسفی» پس از تجربه های توقیف شده او بود که در سال 1391 ساخته شد و تا اسفندماه سال گذشته نیز در توقیف بود ؛ یعنی نه در دولت دهم، نه در دولت یازدهم بلکه در دولت دوازدهم و با گذشت 10سال از حوادث سال 1388 مجوز اکران گرفت و توانست مخاطبان خودش را نیز به خوبی پیدا کند.

به هر روی نوشتن درباره فیلمی که سالهای سال در توقیف بوده کار آسانی نیست چرا که ممکن است در تمام این سالها تاریخ مصرف حوادث فیلم تمام شده باشد یا اتفاقاتی از این دست که فیلم را از دهن انداخته باشد با این حال ما همان‌طور که خود کارگردان گفت فرض را بر این می‌گذاریم که فیلم تازه هفته گذشته ساخته شده و بلافاصله هم اکران شده است.

اما مساله ای که پس از تماشای فیلم احتمالا برای مخاطب سوال بوجود می آورد این است که اساسا به چه دلیل این فیلم به مدت هفت سال در توقیف بوده است؟ چرا که مفاهیم موجود در اثر هیچ تخطی نه از قوانین و نه از خطوط قرمز نمی کنند و فیلم اساسا تماشاگر را دعوت به دوست داشتن کشورش می کند.

خرید فیلم آشغالهای دوست داشتنی,دانلود رایگان فیلم آشغال دوست داشتنی,خرید فیلم آشغال دوست داشتنی,دانلود فیلم آشغال های دوست داشتنی نماشا,ashghal haye doost dashtani download

کد تولز:داستان فیلم با رخدادهای سال ۸۸ گره خورده است و درون خانه‌ی پیرزنی جریان می‌یابد که در همین بین برخی معترضان، به منزلش پناه می‌برند فکر میکند قرار است دستگیرش کنند. منیرخانم که خانواده‌ای داشته با همه جور تفکر و بینش نگران است به خاطر پناه دادن به تعدادی از معترضان انتخابات بیایند و خانه‌اش را بگردند درنتیجه می‌خواهد همه چیزهایی را که به نظرش ممکن است مشکل ایجاد کند دور بریزد. 

برای این کار او مشغول صحبت با قاب‌های روی دیوار که هرکدام یکی از اعضای خانواده اش هستند و حالا او را ترک کردند، می‌شود. در بیان دقیق‌تر داخل خانه‌ی پیرزن سه قاب عکس از سه مرد گوناگون دیده می‌شود. قاب‌هایی که یکی‌شان تصویر پسر شهید او، دیگری عکس برادرش یعنی یکی از اعضای اعدام‌شده‌ی گروه مجاهدین و آخری هم همسر او را نشان می‌دهند.

دو فیلم قبلی امیریوسفی

مانند هر دو فیلم قبلی امیریوسفی، نکته قوت «آشغال های دوست داشتنی» ایده مرکزی آن است که در این فیلم هم در اوج است. ایده‌ فیلم به قدری درخشان است که حتی این شش سال محاق توقیف هم نتوانسته در تازگی‌اش خللی ایجاد کند و فیلم در ایده حرف های زیادی برای گفتن دارد.

پیشنهاد دانلود فیلم ایرانی:

خرید قانونی فیلم | دانلود فیلم مارموز | سریال ایرانی

دانلود فیلم | دانلود فیلم نبات

بکر بودن «آشغال های دوست داشتنی»

علاوه بر ایده اما، اجرای فیلم هم حاوی ایده های بسیار جذابی بوده است که پس از گذشت این همه سال، هنوز هیچ فیلمی به پای بکر بودن «آشغال های دوست داشتنی» در اجرای برخی سکانس ها نرسیده است

منبع: ابزار قالب وبلاگ

دانلود فیلم بمب یک عاشقانه

دانلود فیلم بمب یک عاشقانه | نقد فیلم «بمب ؛ یک عاشقانه»

دانلود فیلم بمب یک عاشقانه | بررسی صفر تا صدِ عشق بالاتر از جنگِ پیمان معادی

عکس پروفایل جدید خاص بمب یک عاشقانه » دانلود فیلم ایرانی » تحلیل و دانلود فیلم‌ ایرانی بمب یک عاشقانه

«پیمان معادی»، بازیگر شناخته شده سینمای ایران چه در داخل و چه در فضای بین المللی، قبل از هرچیز با «فیلمنامه نویسی» شناخته می شود. او کارش را هم در سینمای ایران با نگارش فیلمنامه «عطش» و «کافه ستاره» و… آغاز کرد اما به جرئت می توان گفت بازی در فیلم های «درباره الی» و «جدایی نادر از سیمین» بود که نام او را بیش از پیش بر سر زبان ها انداخت.

معادی اما اولین فیلم بلند سینمایی اش یعنی «برف روی کاج ها» را درست 4 سال پس از اولین تجربه بازیگری اش ساخت و نشان داد که علاوه بر بازیگری و فیلمنامه نویسی، در عرصه «کارگردانی» نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد و تسلط او در طراحی میزانسن ها کاملا به چشم می آمد. دقیقا دو سال پس از ساخت برف روی کاج ها، طرح فیلمنامه جدید پیمان معادی در جشنواره «آسیا پاسفیک» جایزه بهترین طرح فیلمنامه را از آن خود کرد.

[6,7/10 – IMDb] از آن روز به بعد همه مطلع شدند که فیلم جدید معادی «بمب» نام دارد که حالا نتیجه آن فیلمنامه جایزه گرفته، شده است همین «بمب ؛ یک عاشقانه» که خود پیمان معادی علاوه بر کارگردانی آن، به عنوان بازیگر نقش اصلی حضور دارد و گویی تمام سه هنر معادی در عرصه سینما در این فیلم کاملا به کمکش آمده اند تا صفر تا 100 این اثر را متعلق به او بدانیم.

نقد و بررسی فیلم ایرانی بمب یک عاشقانه از سایت کد تولز

زیبایی‌ها و شادی‌هایی که در پس همان تابوها و اسطوره‌سازی‌ها که همچون حجابی نه‌تنها مغز بسیاری از توده‌های انبوه ملت که حتی قلب و عاطفه‌ی آنان را در خود گرفته بود؛ مدام سرکوب می‌شد و له‌له می‌زد برای ذره‌ای نفس. از یک عشقساده‌ی آغاز نوجوانی تا عشق در محاق قهر و سوءتفاهم مانده‌ی زن‌وشوهرانه و تا اظهار نظر آزادانه در مورد ضرورت جنگ و ادامه‌ی آن. از این رو بمب… به‌شدت قلقلک‌دهنده است و هنوز برای برخی آزاردهنده، شاید!

فیلم دوم پیمان معادی بمب یک عاشقانه در ستایش از عشق

فیلم دوم پیمان معادی در ستایش عشق است و ای کاش نامش همان «بمب» باقی می‌ماند، چون هرکس فیلم را ببیند متوجه می‌شود که «یک عاشقانه» می‌بیند. اما به این دلیل نام اش «بمب» است که اساسا درباره بمباران های دهه شصت تهران می باشد و روایتگر آن برهه حساس و نوستالژیک از تاریخ معاصر ایران بر محوریت این بمباران ها است.

فیلم با آن تراولینگ طولانی شبانه، انگار ما را از زمان حال به سی سال پیش می‌برد و در فضایی تیره و ترس‌گون حبس می‌کند اما ما را وادار می کند که از درون همین تیرگی و ترس، رفته رفته شادی‌ها و عشق‌ها و زیبایی‌های آن دوره را لمس کنیم.

قصه فیلم بمب یک عاشقانه

علیرغم روایت قصه فیلم در بستر جنگ اما اتفاقی که افتاده این است که فیلم ابدا در دام بهره برداری های سیاسی دهه 60 نمی افتد. دلیلش هم به وضوح رویکرد شاعرانه پیمان معادی به آن دهه در فیلم است و به نظر می‌رسد ادای دینی به خاطرات کودکی و نوجوانی خود کارگردان باشد؛ یک جور فیلم شخصی.

گویی تمام جزئیاتی که فیلمساز از آن دهه به مخاطب می دهد و با چنین دقتی برای ترسیم آن ها تلاش شده است، همه و همه از خاطراتی برآمده که معادی آن ها را یا تجربه کرده یا رویشان مطالعه داشته است.

با این نگاه فیلم در پرانتز می تواند یک فیلم اتوبیوگرافیک نیز محسوب شود. همه کسانی که آن دهه را تجربه کرده‌اند، می‌دانند همه شعارهایی که در طول فیلم شنیده می‌شوند بخشی از تجربه زیستن در آن مقطع تاریخی‌ست.

بمب عاشقانه روایتگر قصه دو عشق

فیلم «بمب ؛ یک عاشقانه» روایتگر قصه دو عشق مجزا از یکدیگر اما موازی و مرتبط باهم است ؛ اولی قصه زندگی ایرج(پیمان معادی) و همسرش میترا (لیلا حاتمی) که عاشق یکدیگرند اما بنا به دلایلی که ….از این رو وقتی هشدار بمباران داده می شود، این زوج از خانه بیرون نمی آیند تا مبادا در زیرزمین مقابل چشم همسایه ها قهرشان به چشم بیاید.

و اما دومی قصه عشق نوپا و کودکانه یک پسربچه به دختر فامیل همسایه شان است که از راه دور به تهران آمده اند تا از مناطق جنگی دورتر باشند.لذا وقتی بمباران آغاز می شود، این پسر و دختر بچه به زیرزمین می آیند و یکدیگر را می بینند و علاقه پسربچه به دختربچه در لا به لای همین بمباران شکل می گیرد.

دو عشق و البته دو خواسته برای تمام نشدن جنگ

این دو عشق و البته دو خواسته برای تمام «نشدن» جنگ و ادامه داشتن بمباران ها (چه از نگاه پسربچه بخاطر علاقه اش به دختر همسایه و چه از نگاه ایرج برای حسادت به برادر رزمنده اش)، چیزی است که قصه سعی دارد به آن دست پیدا کند و جایگاه عشق را چیزی بالاتر از «جنگ» قرار دهد و راه نجات تمام آدم ها را عشق معرفی کند.

پیشنهاد دانلود فیلم ایرانی:

دانلود فیلم شعله ور

دانلود فیلم ما همه با هم هستیم

دانلود فیلم عرق سرد

دانلود فیلم رحمان 1400

اتفاقی که البته فیلمساز در رسیدن 100درصدی به آن ناموفق است و مشکل اصلی آن در فیلمنامه است ؛ مخاطب تا دقیقه هشتادِ فیلم متوجه علت دعوا و قهر میترا و ایرج نمی شود و اساسا نمی تواند خط داستانی آن ها را از همان ابتدا دنبال کند. شاید به این دلیل که معادی می خواسته به سبک سینمای مدرن و با نشانه‌های غیرمستقیم و سکوت، تضادهای عاشقی را نمایش دهد.

اطلاعات غیر مستقیم به مخاطب

این شیوه باعث شده اطلاعات چندانی به مخاطب منتقل نشود و به همین دلیل نزدیکی به این دو شخصیت و همدلی با گره کور رابطه‌شان دشوار است. لذا این عدم همراهی صد درصدی باعث شده که مخاطب از این وجه از قصه باز بماند. برعکساما در قصه عاشقانه بچه ها، مخاطب از همان ثانیه اول همراهشان می شود ، آن ها را دنبال می کند و برایشان دل می سوزاند.

دلیل قهر میترا و ایرج

اگر معادی از همان ابتدا دلیل قهر میترا و ایرج را برای مخاطب روشن می کرد، قطعا این دو قصه موازی بهتر و شانه به شانه یکدیگر پیش می رفتند و نتیجه گیری فیلمساز نیز از قصه ای که قصد تعریفش را داشت بهتر از آب در می آمد. تضاد میان دو خط موازی فیلم هرچند در ذاتش تفاوت دو نوع دلدادگی را القا می‌کند، اما همزمان ضعف‌های بخش بزرگسالانه را هم بیشتر می‌نمایاند. لذا معادی در «بمب؛ یک عاشقانه» هرقدر در نمایش تولد عشق معصومانه و کودکانه موفق است، در پرداخت عشق پیچیده بزرگسالانه شکست می‌خورد.

سخن آخر و جمع بندی

علیرغم این اشکال وارد به فیلمنامه، «بمب یک عاشقانه» در تمامی بخش ها از یک هارمونی قابل توجهی برخوردار است که به خوبی توانسته حال و هوای آن سالهای ایران را برای مخاطب بسازد و در بستر میزانسن هایی که با موسیقی متن بی نظیر «النی کاریندرو»، آهنگساز مشهور یونانی، همراه می شدند مخاطب را به تجربه ای دلچسب از آن دوران دعوت کنند.از اینکه باسایت کد تولز همراه بودید, سپاسگزاریم.

لینک های دانلود فیلم بمب یک عاشقانه با انواع کیفیت کم حجم تا عالی

منبع:ابزار وبلاگ نویسی

دانلود فیلم عرق سرد

دانلود فیلم عرق سرد 

دانلود فیلم عرق سرد | بررسی اختصاصی فیلم ایرانی عرق سرد

عکس نمایه جدید خاص » عکس پروفایل جدید خاص » فیلم عرق سرد 

فیلم عرق سرد روایتگر داستان افروز اردستانی با بازی باران کوثری، کاپیتان تیم ملی فوتسال زنان ایران است. به دلیل گلزنی افروز اردستانی این تیم برای اولین بار توانسته به فینال مسابقات آسیایی راه پیدا کند، اما زمانی که او به قصد سفر به مالزی به فرودگاه مراجعه می‌کند، متوجه می‌شود که ممنوع الخروج شده است.

سهیل بیرقی که اولین تجربه سینمایی‌اش را با دستیاری کارگردان در فیلم سینمایی آدم، محصول سال ۱۳۸۵ کسب کرد، در سال ۱۳۹۴ توانست با فیلم «من» که از حضور بازیگران شناخته‌شده‌ای همچون لیلا حاتمی، امیر جدیدی، مانی حقیقی و بهنوش بختیاری بهره می‌برد، خود را به‌عنوان یکی از کارگردانان آینده‌دار مطرح کند. «عرق سرد» دومین فیلم کارنامه کاری سهیل بیرقی است که علاوه بر کارگردانی، نویسندگی آن را نیز بر‌ عهده داشته است. این فیلم برای اولین بار در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش در خواهد آمد.

پیشنهاد دانلود فیلم ایرانی:

دانلود فیلم شعله ور
دانلود فیلم ما همه با هم هستیم
دانلود فیلم متری شیش و نیم
دانلود فیلم رحمان 1400

افروز اردستانی (باران کوثری) کاپیتان تیم ملی فوتسال زنان ایران است. با گلزنی افروز تیم ملی برای اولین بار به فینال بازی‌های آسیایی راه پیدا می‌کند و عازم مالزی می‌شود، در فرودگاه افروز در میابد که توسط شوهرش ممنوع الخروج شده‌است.

منبع:ابزار وبلاگ نویسی حرفه ای

عرق سرد برای نخستین بار شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۳۹۶ در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و از روز چهارشنبه ۴ مهرماه ۱۳۹۷ نیز به سرگروهی سینما کوروش در سراسر کشور به صورت گسترده اکران شد.

عرق سرد در نخستین حضورهای بین‌المللی خود،در فرانسه و ژاپن با جشنواره‌های بین‌المللی فیلم سن ژان دو لوز و توکیو به ترتیب از روزهای سه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷(۰۲ اکتبر ۲۰۱۸) و سه شنبه هشتم آبان ماه ۱۳۹۷(۳۰ اکتبر ۲۰۱۸) به نمایش در می آید.

سوئد با جشنواره بین‌المللی فیلم استکهلم از روز پنجشنبه ۱۷ آبان ماه ۱۳۹۷(۰۸ نوامبر ۲۰۱۸)، میزبان فیلم عرق سرد خواهد بود.

عرق سرد برای نخستین بار در کانادا،با جشنواره فیلم سینه ایران تورنتو از روز شنبه ۲۶ آبان ماه ۱۳۹۷(۱۷ نوامبر ۲۰۱۸)،به نمایش در می آید

فرانسه از روز چهارشنبه هفتم آذرماه ۱۳۹۷(۲۸ نوامبر ۲۰۱۸)،با اکران عمومی گسترده،میزبان فیلم عرق سرد خواهد بود.