عکس های خفن

عکس های خفن

عکس های خفن

عکس های خفن

دانلود فیلم سامورایی در برلین

دانلود فیلم سامورایی در برلین: تحلیل و بررسی سامورایی در برلین

خرید فیلم سامورایی در برلین,دانلود قانونی فیلم سامورایی در برلین,nhkg,n tdgl shl,vhdd nv fvgdk,دانلود فیلم سامورایی در برلین بدون سانسور,دانلود رایگان فیلم سینمایی سامورایی در برلین,دانلود فیلم سینمایی ایرانی سامورایی در برلین,دانلود فیلم سامورایی در برلین با لینک مستقیم,دانلود رایگان فیلم سامورایی در برلین,دانلود فیلم سامورایی در برلین با بازی حمید فرخ نژاد,دانلود فیلم سینمایی سامورایی در برلین,دانلود کامل فیلم سامورایی در برلین,دانلود فیلم سامورایی در برلین اپارات

دانلود فیلم » دانلود فیلم ایرانی » تحلیل و دانلود کامل فیلم سامورایی در برلین

کد تولز: ظاهرا امروز و پس از تماشای فیلم «سامورایی در برلین» باید نام مهدی نادری را در کنار دیگر کارگردانانی قرار دهیم که در غرقاب ابتذال غرق می شوند و فروش فیلم را به هر چیزی حتی «هنر» و تعالی سینمای ایران ارج می نهند.

سامورایی در برلین با همین فرمول داستان خود را پیش می‌برد و فیلمساز به اصطلاح کمدی ما همین موقعیت را دست مایه فیلم خود می کند تا به خیال خودش یک فیلم سینمایی کمدی خلق کرده باشد غافل از اینکه بدون داستان و فیلمنامه دقیق برای ژانر «کمدی» مخاطب با فیلمی رو به رو می شود که بیشتر ملغمه ایست از شوخی های بی ربط جنسی و غیر جنسی و... که فیلم را چندپاره کرده اند و گویی فیلم یک سری آیتم کمدی به هم پیوسته است.

اما با این تفاوت که «سامورایی در برلین» در خنداندن مخاطب هم ناموفق است و کلیپ های یک دقیقه اینستاگرامی فیلم به مراتب مخاطب را بیشتر به خنده وا می دارد تا زمانی که قصه را بداند و فضای فیلم را دنبال کرده باشد. وقتی می گوییم قصه ای در کار نیست دقیقا یعنی همین که این ماجرای یک خطی که از داستان تعریف کردیم هم به سرانجام نمی رسد و مخاطب و تا آخر فیلمنامه هم نمی‌تواند متوجه شود که ماجرای باغ تهران چیست و چرا دو نفر سر آن دعوا دارند! پش از این فیلم و سریالهای: فیلم سوگولیفیلم من تانیا هستمسریال ویچر - سریال چرنوبیل در سایت کد تولز بررسی شد.

بزرگترین ایراد فیلم همانطور که گفته شد در فیلمنامه است ؛ اصلا بیراه نیست اگر بگوییم که احتمالا فیلم بیشتر از 10 صفحه فیلمنامه نداشته است وگرنه این حجم از حفره در فیلمنامه که هر کدام برآمده از ساده انگاری، فقدان منطق علت و معلولی و عدم شخصیت پردازی است.

شخصیت های فیلم کوچکترین پرداختی ندارند و از این رو مخاطب نمی تواند با آنها همراه شود و به همین علت هیچکدام از شوخی ها عمل نمی آید و اساسا مخاطب حس می کند این شوخی به این کاراکتر نمی خورد.

پیشنهاد دانلود فیلم ایرانی:

دانلود فیلم متری شیش و نیم | دانلود فیلم ما همه با هم هستیم

دانلود فیلم بمب یک عاشقانه | دانلود فیلم نبات

منبع:ابزار قالب وبلاگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد