عکس های خفن

عکس های خفن

عکس های خفن

عکس های خفن

برند جواهر نصیب لیلا اوتادی شد

لیلا اوتادی بازیگر محبوب  زن سینمای ایران . برند جواهر نصیب لیلا اوتادی شد

[پخش از بزرگترین مرجع عکس  www.pix2pic.blogsky.com]



لیلا اوتادی متولد ۱۴ مرداد ۱۳۶۲(تهران محله شمیران) بازیگر سینما و تلویزیون است.او دانش‌آموخته رشته معماری داخلی است
از علاقمندی های غیر سینمایی به غیر از نویسندگی و عکاسی به طراحی طلا و جواهرات نیز علاقه نشان داده .اما جدیدا ایشان ادعایی مبنی بر نخستین بازیگر خانم ایرانی صاحب برند در دنیای جواهر دارد.

بقیه ی عکس ها در اداامه مطلب...!


ادامه مطلب ...

عکسهای بامزه از باران کوثری و علی نصیریان

عکسهای بامزه از باران کوثری بازیگر زن  و علی نصیریان


[پخش از مرجع عکس  www.pix2pic.blogsky.com]


ادامه مطلب ...

پوریا پورسرخ دوست صمیمی علی کریمی (عکس)

پوریا پورسرخ دوست صمیمی علی کریمی و مصاحبه (عکس)

[پخش از مرجع عکس  www.pix2pic.blogsky.com]


وقتی علی کریمی ایران را به مقصد آلمان ترک کرد، فقط یک بازیگر سینما را کنار خود دید و خبری از شخص دیگری نبود .بقیه در ادمه مطلب...!

ادامه مطلب ...

مصاحبه جنجالی مهناز افشار با جومونگ

عکس و مصاحبه جنجالی مهناز افشارو رشیدپور بابازیگره کره ای . جومونگ...!

[پخش از مرجع عکس  www.pix2pic.blogsky.com]

مصاحبه جنجالی مهناز افشار با بازیگر کره ای جومون سونگ ایل گوگ www.esfahanbax.com

سال گذشته با سفر سانگ ایل گوک به ایران,مهناز افشار و رضا رشید پور با این بازیگر مصاحبه ای داشتند که به درخواست کاربران شما را به خواندن و دیدن تصاویر این مصاحبه دعوت می کنیم.
مهناز افشار:من نمی توانم زیاد سئوال تخصصی بپرسم.فقط دوست دارم حس و حال آقای سانگ را که جلوی دوربین قرار می گیرند ,بدانم.زمانی که از کارگردان صدا,دوربین و اکشن را می شنود و باید یک پلان حسی و عاطفی کنند چه حالی دارند؟
سانگ ایل گوک:برای من سخت ترین موقعیت زمانی است که باید در مقابل دوربین گریه کنم.برای این کار از صبح تمرین می کنم.مادر من یک بازیگر معروف کره ای هستش که همیشه به من می گوید,هر وقت توانستی صحنه گریه و خنده را خوب بازی کنی آن زمان بازیگر خوب شده ای.
مهناز افشار:شهرت ودر کشور شما چطور است؟شناخته شدن در زندگی عادی تان تاثیر گذاشته؟اذیت نمی شوید؟
سانگ ایل گوک:خیلی در زندگی من تاثیر گذاشته است,همانطور که در ایران هوادار دارم در کشور خودم کره نیز هواداران زیادی دارم.به خاطر همین در خیابان های کره نمی توان قدم بزنم یا خیلی وقت ها تصویربرداری فیلم ها و سریال ها با جمع شدن هواداران تعطیل می شود.
مهناز افشار:دغدغه همه بازیگران سراسر دنیا,وارد شدن به سینمای هالیوود هستش که البته این دغدغه من نیست.می خواستم بدانم شما به این موضوع فکر می کنید؟
سانگ ایل گوک:من به هالیوود اصلا فکر نمی کنم و زیاد دوست نخواهم داشت که سینما و هنر کره را رها کنم و پایبند فرهنگ هالیوودی شوم.دوست دارم که سینمای کشورم با بازیگران توانمند کره رشد کند.

خانم هانیه توسلی در کانون اصلاح تربیت

عکس های هانیه توسلی بازیگر زن ایرانی در کانون اصلاح تربیت

[پخش از مرجع عکس   www.pix2pic.blogsky.com]

عکس های هانیه توسلی در کانون اصلاح و تربیتwww.esfahanbax.com
ادامه مطلب ...

گالری عکس نیوشاضیغمی بدون تگ تبلیغاتی

جدیدترین عکس های منتشر شده از نیوشا ضیغمی بازیگر زن ایرانی

|
پخش اختصاصی از مرجع عکس www.esfahanbax.com
|


www.esfahanbax.comنیوشا ضیغمی esfahanbax.com  عکس های نیوشا ضیغمی

ادامه مطلب ...

گالری عکس لیلا اوتادی بدون تگ تبلیغاتی

جدیدترین عکس های منتشر شده از لیلا اوتادی بازیگرزن ایرانی

پخش از مرجع عکس   www.pix2pic.blogsky.com


لیلااوتادریwww.esfahanbax.comبازیگر زن ایرانیwww.esfahanbax.comگالری عکس لیلا اوتادی

ادامه مطلب ...

عکس جدید از مهناز افشار/گالری عکس مهناز افشار [بدون تگ سایت]

عکس جدید از مهناز افشار/گالری عکس مهناز افشار [بدون تگ سایت]

  پخش اختصاصی از مرجع عکس www.pix2pic.blogsky.com


www.esfahanbax.com گالری عکس مهناز افشار بازیگر زن
ادامه مطلب ...