عکس های خفن

عکس های خفن

عکس های خفن

عکس های خفن

سوگلی

نقد فیلم سوگلی

نقد و بررسی فیلم سوگلی,tdgl s,',gd,نقد the favourite سوگلی,فیلم سوگلی,فیلم سوگلی لانتیموس,فیلم سوگلی The Favourite

تصویر پروفایل » تحلیل کامل فیلم The Favourite

کد تولز: برای خود سفری را تصور کنید که قبل از آغاز آن انتظار مواجهه با لحظات شاد و مفرحی رادارید و خواستار ثبت خاطرات شیرین و فراموش نشدنی از آن هستید. اما پس از آغاز این سفر انتظارات شما با پیشامدهایی که جلوی راهتان سبز میشوند رفته رفته رنگ میبازند ... نا امیدی و یاس به مرور بر شما غالب می شوند و در انتها که به خود می آیید از انجام چنین سفری به کل پشیمان می شوید!

[7,6/10 IMD] این مقدمه کوتاه دقیقا بیانگر همان احساسی است که پس از تماشای فیلم (فیلم سوگولی The Favourite) ساخته درخشان ( یورگوس لانتیموس) به من دست داد. البته این بدان معنی است که سوگولی به عنوان درامی پیچیده و غافلگیر کننده از تمام پتانسیل متنی و اجرایی خویش به درستی بهره برده و موفق شده تجربه ای منحصر به فرد را رقم بزند.

لانتیموس به عنوان خالق اثر به خوبی به این نکته آگاهی داشته که برای خلق درامی شخصیت محور ابتدا میبایست مختصاتی ملموس و باور پذیر از آنها ارائه دهد و اصولا در کنار روایت داستان باید شخصیت ها را نیز به درستی معرفی کند. پیش از این به طور مفصل در مورد سریال ویچر - سریال چرنوبیل و فیلم I Tonya گفته شد.

فیلم سوگولی اثری درخشان است

سوگولی اثری درخشان است که نشان می دهد چگونه یک درام زنانه دیالوگ محور می تواند به لحاظ خلق دقایق تنشزا و نفسگیر موفق عمل کند و ثابت میکند در دورانی که بخش زیادی از مخاطبان مدیوم تلویزیون را بر سینما ترجیح می دهند همچنان هنر هفتم توانایی شگفت زده کردن آن ها را دارد و می تواند خالق دنیایی پویا و سرگرم کننده باشد.

سوگولی را در اولویت تماشا قرار دهید. وجودی خویش. واپسین فیلم شزل فیلمی است قصه گو برای فتح رویاهای به ظاهر دست نیافتنی... قدمی شاید کوچک برای انسان و بزرگ برای بشریت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد