عکس های خفن

عکس های خفن

عکس های خفن

عکس های خفن

دانلود فیلم سال دوم دانشکده من

دانلود فیلم سال دوم دانشکده من

دانلود فیلم سال دوم دانشکده من رایگان،دانلود فیلم سال دوم دانشکده من با لینک مستقیم،دانلود فیلم سال دوم دانشکده من،دانلود فیلم سال دوم دانشکده من نماشا،دانلود فیلم سال دوم دانشکده من کامل آپارات،دانلود فیلم سینمایی سال دوم دانشکده من،نقد سال دوم دانشکده من

ابزار وبلاگ  » عکس » فیلم ایرانی » دانلود فیلم ایرانی 

اینفوگرافی فیلم ایرانی سال دوم دانشکدهٔ من

  • اسم فیلم: Sophomore Year of My School (سال دوم دانشکدهٔ من)
  • کارگردان: رسول صدرعاملی
  • تهیه‌کننده: مسعود ردایی
  • نویسنده: پرویز شهبازی
  • موسیقی: کریستف رضاعی
  • فیلم‌بردار: هومن بهمنش
  • تدوین: مصطفی خرقه‌پوش
  • توزیع‌کننده: حوزه هنری
  • تاریخ‌های انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸
  • کشور:ایران
  • زبان: فارسی
  • فروش گیشه: ۹۲۳٬۴۶۵٬۰۰۰ تومان
  • پخش: کد ابزاز

ابزار وبلاگ نویسی

پیشنهاد دانلود فیلم ایرانی جدید:

دانلود فیلم شکستن همزمان بیست استخوان فیلم شکستن همزمان 20 استخوان | دانلود فیلم زیر نظر | دانلود فیلم چشم و گوش بسته | دانلود فیلم | دانلود فیلم مسخره باز

دانلود سریال ایرانیدانلود سریال قورباغه دانلود فیلم زنبور کارگر دانلود فیلم منطقه پرواز ممنوع

اسامی بازیگران فیلم سال دوم دانشکده من

نامهای بازیگران دختر و پسر: علی مصفا – پدرام شریفی – بابک حمیدیان – ویشکا آسایش – شقایق فراهانی – نیلوفر خوش‌خلق – علی استادی – مریم بوبانی – شیوا خسرومهر – افشین هاشمی – سها نیاستی –  فرشته ارسطویی – یزدان دارابی

خلاصه داستان فیلم سال دوم دانشکده من

مهتاب (سها نیاستی) و آوا (فرشته ارسطویی) دانشجویان سال دوم دانشکده معماری هستند که به اتفاق تعدادی دیگر از همکلاسی‌هایشان برای یک سفر چند روزه دانشجویی از تهران به اصفهان می‌روندو…

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی فیلم سال دوم دانشکده من

آپدیت در تاریخ امروز۱۳۹۹/۰۱/۱۲سه شنبه – ۱۲ فروردین ۱۳۹۹

تاریخ پخش در شبکه نمایش خانگی: بهار 99

 

دانلود فیلم سال دوم دانشکده من رایگان،دانلود فیلم سال دوم دانشکده من با لینک مستقیم،دانلود فیلم سال دوم دانشکده من،دانلود فیلم سال دوم دانشکده من نماشا،دانلود فیلم سال دوم دانشکده من کامل آپارات،دانلود فیلم سینمایی سال دوم دانشکده من،نقد سال دوم دانشکده من

عکس پروفایل فیلم سال دوم دانشکده من

عکس پروفایل غمگین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد