عکس های خفن

عکس های خفن

عکس های خفن

عکس های خفن

دانلود فیلم آستیگمات

دانلود فیلم آستیگمات آپارات,دانلود فیلم آستیگمات نماشا,دانلود فیلم آستیگمات با لینک مستقیم,دانلود فیلم آستیگمات با حجم کم,,دانلود رایگان فیلم ایرانی آستیگمات,خرید فیلم آستیگمات,فیلم سینمایی آستیگمات کامل,دانلود رایگان فیلم آستیگمات با لینک مستقیم

دانلود فیلم آستیگمات

دانلود فیلم آستیگمات آپارات,دانلود فیلم آستیگمات نماشا,دانلود فیلم آستیگمات با لینک مستقیم,دانلود فیلم آستیگمات با حجم کم,,دانلود رایگان فیلم ایرانی آستیگمات,خرید فیلم آستیگمات,فیلم سینمایی آستیگمات کامل,دانلود رایگان فیلم آستیگمات با لینک مستقیم

عکس پروفایل جدید » دانلود فیلم ایرانی »  دانلود کامل فیلم‌ ایرانی آستیگمات

کد تولز: فیلم ایرانی آستیگمات با امتیاز 5/5 از سایت imdb – در تاریخ امروز به سراغ فیلم ایرانی آستیگمات می رویم, به محض ارائه از شبکه نمایش خانگی می توانید این فیلم را از سایت کد تولز دریافت کنید. آستیگمات فیلمی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مجیدرضا مصطفوی و نویسندگی پیام کرمی و مجیدرضا مصطفوی محصول سال ۱۳۹۶ است. این فیلم به مسائل بلوغ و نوجوانان می‌پردازد.

اینفوگرافی فیلم‌ ایرانی آستیگمات

  • کارگردان: مجیدرضا مصطفوی
  • تهیه‌کننده: مجیدرضا مصطفوی
  • نویسنده: پیام کرمی – مجیدرضا مصطفوی
  • موسیقی: سهراب پورناظری
  • فیلم‌برداری: روزبه رایگا
  • تدوین: بهرام دهقانیمحمد نجاریان
  • توزیع‌کننده فیلم آستیگمات: خانه فیلم
  • تاریخ‌های انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷
  • مدت زمان فیلم آستیگمات: ۸۵ دقیقه
  • کشور: ایران
  • زبان: فارسی
  • فروش گیشه فیلم آستیگمات: ۱٬۶۱۴٬۹۴۸٬۰۰۰ تومان

بازیگران فیلم‌ آستیگمات

بازیگران: محسن کیایی – نیکی کریمی – مهتاب نصیرپور – باران کوثری – هادی حجازی‌فر – حسین پاکدل – سیامک صفری – بهنوش بختیاری – حسام محمودی – محمد شاکری

پیشنهاد مطلب: رپورتاژ آگهی (آموزش نگارش نوشتار های قوی و موثر ریپورتاژ های تبلیغاتی و خبری از مبتدی تا پیشرفته همراه با مثال ها و نمونه رپورتاژ)

اخبار فیلم سینمایی آستیگمات

قطعه موسیقایی تیتراژ این فیلم نیز با ترانه ای از بابک بابایی و صدای رضا صادقی منتشر شد. در این قطعه بابک بابایی ترانه سرا و آهنگساز، رضا صادقی خواننده، فرشید ادهمی نوازنده گیتار و شهراد امیدوار به عنوان تنظیم کننده حضور دارند.

این فیلم برای اولین بار در بخش مسابقه جلوگاه شرق جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش درآمد.

اولین اکران مردمی فیلم نیز امروز سانس ١٩ و ٢٠ در پردیس سینمایی باغ کتاب با حضور محسن کیایی، مهتاب نصیرپور، باران کوثری، هادی حجازی‌فر و حسین پاکدل برگزار شده است.

پخش و عرضه بین المللی فیلم «آستیگمات» به عهده محمد اطبایی است.

در جلسات اخیر شورای پروانه نمایش خانگی برای فیلم های سینمایی ایرانی «ترانه» به تهیه کنندگی و کارگردانی مهدی صباغ زاده طوسی، «مارموز» به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی و کارگردانی کمال تبریزی، «آستیگمات» به تهیه کنندگی و کارگردانی مجیدرضا مصطفوی، «شعله ور» به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی و کارگردانی حمید نعمت الله،

«شکلاتی» به تهیه کنندگی ایرج محمدی روزبهانی و کارگردانی سهیل موفق، «امین و اکوان» به تهیه کنندگی و کارگردانی مریم رضوی و «آهوی پیشونی سفید۲» به تهیه کنندگی و کارگردانی سید جواد هاشمی پروانه نمایش خانگی صادر شد.

همچنین با عرضه قسمت های جدید سریال های نهنگ آبی، هیولا و رالی موافقت شد.

بیوگرافی ستارگان فیلم‌ آستیگمات

محسن کیایی

محسن کیایی (زاده ۶ شهریور ۱۳۶۰ – تهران) بازیگر اهل ایران است. وی برادر مصطفی کیایی کارگردان سینما است.

نیکی کریمی

نیکی کریمی (زادهٔ ۱۹ آبان ۱۳۵۰ در تهران) هنرپیشه و کارگردان اهلایران است .کریمی با کسب جوایز متعدد از جشنواره‌های گوناگون بین‌المللی یکی از موفق‌ترین هنرمندان سینمای ایران از لحاظ تعداد جوایز جهانی بوده‌است. در سال ۱۳۷۲ نیکی کریمی موفق به دریافت جایزه صدف نقره‌ای بهترین بازیگر زن از جشنواره بین‌المللی فیلم سن‌سباستین برای فیلم سارا شد. او در بیست و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر (سال ۱۳۸۱) برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن برای فیلم دیوانه‌ای از قفس پرید و واکنش پنجم شد.

او تاکنون با کارگردانان بزرگی همچون داریوش مهرجویی،مسعود کیمیایی،عباس کیارستمی،ابراهیم حاتمی‌کیا،بهروز افخمی و تهمینه میلانی همکاری داشته است. .

نیکی کریمی تاکنون در جشنواره‌های متعدد داخلی و بین‌المللی فیلم به عنوان داور حضور داشته‌است. او در سال ۱۳۸۶ (۲۰۰۷) از داوران بخش فیلم کوتاه شصتمین جشنواره فیلم کن فرانسه بود. همچنین او در زمینه عکاسی و ترجمه کتاب نیز فعالیت داشته‌است. وی به زبان انگلیسی مسلط است.

نقد فیلم‌ آستیگمات

فیلم در کل جمع وجور مصطفوی، در بازگویی و بازنمایی عوامل بیرونی که خانه و خانواده قصه فیلم را تهدید می کنند و بررسی آن ها پرکار نیست؛ در واقع درام خانوادگی و اجتماعی «آستیگمات» با آنکه در شکل دهی مناسبات خانوادگی و طرح روابط و مشکلات اعضای خانواده فیلم، ناموفق نیست ولی در ارائه مسائل و معضلات اجتماعی و عوامل بازدارنده یا هدایت کننده اجتماعی آن ها زیاد موفق نیست. «آستیگمات» از این منظر، نگاه آستیگمات یک فیلمساز به مسائل و رخدادهای اجتماعی است.

«آستیگمات» دومین ساخته «مجیدرضا مصطفوی» است. آستیگمات یا آستیگماتسم یک بیماری سیستم بینایی است که در آن چشم کروی بودن خود را از دست می‌دهد و تصاویر اشیاء چه دور و چه نزدیک تار دیده می‎شوند. این بیماری اغلب ریشه‎ای ارثی دارد.

آستیگمات شاید کنایه‎ای به آینده‎ نامعلوم

آستیگمات شاید کنایه‎ای به آینده‎ نامعلوم «کسرا» پسر بچه‎ آرام فیلم است. پسری که بدون این که حق انتخاب داشته باشد و به جبر طبیعت در خانواده‎ای به دنیا آمده که پدر برای فرزند تنها بدبختی را به ارث می‎گذارد. پدر کسرا به الکل اعتیاد دارد، مرتب دروغ می‎گوید و توجهی به تربیت فرزند خود ندارد. خصایصی که از پدر خود به ارث برده و گویی کسرا نیز محکوم به همین سرنوشت خواهد بود.

کسرا دانش‎آموز ممتاز کلاس است که به رغم افت تحصیلی ناشی از شرایط نامساعد خانوادگی، هنوز هم یک سر و گردن از سایر دانش‎آموزان کلاس بالاتر است. پدر او شغل ثابتی ندارد و دل به پرورش خانگی و فروش زالو بسته است. مادر کسرا نیز توجهی به فرزند خود ندارد و در این میان تنها مادربزرگ به فکر اوست. پدر و مادر کسرا با هم اختلاف دارند و مرتب بین آن‎ها درگیری و دعوا و قهر برقرار است؛ همان طور مادربزرگ و پدربزرگ کسرا با هم اختلاف داشتند.

فیلم با تمام وقایع و شخصیت‎های مدام سعی دارد مدلی از بدبختی موروثی را ارائه دهد که راه گریزی از آن وجود ندارد.

در سکانسی که دانش‌‏آموزی از روی کتاب درسی درباره احساس غم می‎خواند، شاید بتوان خلاصه تمام فیلم را جای داد؛ غمی که در دل‎های افراد، خانه کرده و حاصل اعمال خودشان یا دیگران است. اما فیلم حسی از این غم را به مخاطب منتقل نمی‎کند.

توالی مشکلات و قرار گرفتن انسان‎ها در بن‎بست، چند سکانس شلوغ دعوا و بیش از هر چیزی گفتن و گفتن و گفتن، مخاطب را آزار می‎دهد اما این به معنای ایجاد هم‎حسی با شخصیت‎های فیلم نیست. کج‎فهمی بزرگی که جریان «فلاکت»، در سینمای اجتماعی ایران به آن دچار است. مثل چنین فیلم‎هایی مانند روضه‎خوانی است که بجای شعرخوانی، چماق بر سر مستمع می‎کوبد تا اشک او را در آورد.

 

لینک های دانلود فیلم آستیگمات با انواع کیفیت کم حجم تا عالی

 

پیشنهاد دانلود فیلم ایرانی:

خرید قانونی فیلم | دانلود فیلم پارادایس | دانلود سریال ایرانی |  دانلود فیلم نبات

دانلود فیلم | دانلود فیلم دختر شیطان  نقد فیلم old boy کره ای | دانلود فیلم بمب یک عاشقانه

پیشنهاد دانلود سریال ایرانی:

دانلود سریال کرگدن | دانلود سریال قورباغه | دانلود سریال هیولا

پیش از این داستان سریالهای: سریال ارباب حلقه ها – سریال ویچر – سریال چرنوبیل در سایت کد تولز بررسی شد.

 سایت تفریحیسایت سرگرمی

منبع: ابزار وبلاگ حرفه ای

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد