سوالات متداول سئو و بهینه سازی سایت | پرسش و پاسخ سئو و بهینه سازی سایت
وقتی کارم رو در بازاریابی شروع کردم، فکر می کردم همه چیز و درباره ی سئو می دونم، اینکه مباحثی مربوط به بهینه سازی مورتوهای جست و جو است. و این مورد رو هم می دونستم که سئوی خوب باعث می شد، سایت رتبه ی بالاتری در موتورهای جست و جو داشته باشه. در حال حاضر من یک نابغه ی سئو هستم، درسته؟نه من هیچی نمیدونم بعد 5 سال تجربه شنا در اقیانوس سئو و بهینه سازی سایت…
فکر نمی کنم.چیزهای زیادی وجود داشت که من نمی دونستم و باید بیشتر یاد می گرفتم و جواب سوالاتی که توی ذهنم بود رو پیدا می کردم.
پس اجازه بدید در مورد سوالاتی که توی این مسیر برام پیش اومدند صحبت کنیم.امیدوارم که این پست برای شما که سوال ساده ای گیجتون کرده و دارید باهاش می جنگید هم کمک کنه البته قبلش بهتره مفاهیم سئو و بهینه سازی سایتمطالعه کنید.
پاسخ به سوالات متداولی که از پرسیدن آن ها خجالت می کشید
سئو (SEO) مخفف عبارت بهینه سازی موتورهای جست و جو (search engine optimization) است.سئو شامل تکنیک هایی است که به وب سایت شما کمک می کنه تا در جست و جوهایی که توسط کاربران برای پیدا کردن نام تجاری، محصول یا خدمات شما با موتورهایی جست و جویی چون گوگل، بینگ و یاهو صورت می گیره با تعداد ماکزیمم مشاهده بشه
نتایج طبیعی، نتایجی هستند که در موتورهای جست و جو به صورت رایگان نمایش داده می شه در مقابل لینک هایی وجود دارند که تبلیغ کنندگان با پرداخت هزینه ای در موتورهای جست و جو به صورت متفاوت نمایش داده می شود.
توضیحات متا متنی است که پایین صفحه ی شما نمایش داده می شود و به موتورهای جست و جو می فهماند که صفحه ی مورد نظر در مورد چه موضوعی است.برای مثال، توصیفات متا ” یادگیری عناصر مورد نیاز برای نوشتن یک وبلاگ جامع تنها در 9 مرحله” است.
توصیفات متا
توصیفات متا به روش مشابه در گذشته استفاده نمی شه.آن ها از توصیفات متا برای بهینه سازی کلمات کلیدی برای متوجه کردن خزنده ها به محتوای سایت استفاده می کردند؛ اما حالا این نوشته باید طوری باشد که کاربران را تحریک به کلیک کردن روی آدرس وب سایت شما کند و به این ترتیب شما می توانید نرخ تبدیل را در سایت خود بهبود ببخشید.
دامین اولیه ی شما نباید تنها به دلیل بهینه سازی کلمات کلیدی شامل کلمات کلیدی باشد چون اسم سایت زشت میشهاما اگر هم باشد دارای خاصیت تضریبی قوی و خیلی خوب است که با دیگر فاکتور های سئو ضرب می شود
در واقع من نمی تونم به شما عدد دقیقی بگم،استفاده از تعداد زیاد کلمات کلید در صفحات باعث می شه که جریمه بشید.سعی کنید از کلمات کلیدی به صورت متعادل در سایت خود استفاده کنید.تنها خوانندگان خود را در ذهن متصور بشید و تنها از کلمات کلیدی استفاده کنید که بدان نیاز دارید.
لینک داخلی لینک هایی هستند که در صفحه های سایت شما وجود دارند و به صفحه های خود سایت پیوند داده شده اند. لینک های خارجی لینک هایی هستند که در سایر سایت ها به محتوای سایت شما لینک داده شده اند. هر دوی آن ها برای سئو سایت دارای اهمیت است.
از گذاشتن لینک های داخلی زیاد در محتوای سایت خود اجتناب کنید، سعی کنید لینک های داخلی شامل مواردی باشند که باعث بهبود بخشیدن تجربه ی خوانندگان شما باشد.
تصاویر زیر رو ببینید تا بتونید این نماد رو توی کیبردتون پیدا کنید.
صفحه کلید کامپیوتر
صفحه کلید کامپیوترهای مک (MAC)
شما نیازی ندارید بدونید که هر عنصر از بهینه سازی جست و جو به چه صورت کدنویسی شده است.برخی از تاکتیک های پیشرفته تر در جست و جو گرها نیاز به درک پایه ای از کدنویسی دارند ولی نه همه ی بخش های آن.
صفحه ای در سایت که شامل اطلاعاتی درباره ی صفحات یک کمپانی است که می خواهد در فهرست جست و جوهای موتورها باشد. شما می توانید این صفحه را در مسیر YOURDOMAIN/robots.txt پیدا کنید.
پایان سوالات متداول سئو و بهینه سازی سایت با آرسئو همراه باشید…
خدمات ما:سئو در اصفهان,سئو وردپرس,سئو سایت,سئو وبلاگ,آموزش سئو,خدمات سئو,سئو,سئو,سئو