عکس های خفن

عکس های خفن

عکس های خفن

عکس های خفن

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه زیبا ، و خواندنی

 امروز بیناتر از من کیست که تو را میبینم ؟

شنواتر از من کیست که سخن تو را میشنوم ؟

گویاتر از من کیست که از تو سخن میگویم ؟

و داراتر از من کیست که تو را دارم . . . ؟

.

.


.

.

نگاه دیروز و امروزت را برای حسرت فرداهای بی تو میخواهم . . .

.

.


.

.

ندارم به جز دل مکانی برایت ، اگر عیب این خانه تنگی نباشد . . .

.

.

.


.

.

نرو تنهام نذار با درد و غم هام / اگر چه دلخوری از خیلی حرفام

به قرآنی که از سایه اش گذشتم / به جون هر دوتامون خیلی تنهام . . .

عکس پروفایل        عکس پروفایل       عکس پروفایل         عکس پروفایل    عکس های خفن          عکس 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد