عکس های خفن

عکس های خفن

عکس های خفن

عکس های خفن

رپورتاژ

خرید رپورتاژ آگهی,خبری,قوی,دائمی,ارزان با 30 فاکتور ضروری رپورتاژ ایده آل

خرید رپورتاژ,خرید رپورتاژ آگهی,رپورتاژ آگهی,رپورتاژ

 

رپورتاژ آگهی آگهی به انگلیسی  Ads reportage یا رپرتاژ آگهی به انگلیسی: Advertorial نامگذاری شده است.

در راهنمای خرید رپورتاژ آگهی به تمامی سوالات شما در قالب فاکتور های ضروری برای خرید رپورتاژ پاسخ داده خواهد شد.

رپورتاژ آگهی چیست؟

یک پست تبلیغاتی دائمی که شامل لینک های فالو و قوی برای سایت شما می شود در حقیقت بک لینک‌ های طبیعی درون محتوا است که در طولانی مدت برای افزایش رتبه کلمه کلیدی شما در سایت بسیار تاثیر گذار است با خرید رپورتاژ اگهی شما با یک تیر دو نشان می زنید _ افزایش برندیگ و اعتبار سایت به علاوه افزایش رتبه کلمه کلیدی در گول _ فقط با کمی صبر زمان را ذخیره کنید چون با رپورتاژ های مناست قرار است زمان به نفع شما بگذرد.

شرایط خرید رپورتاژ آگهی چیست؟

اگرچه در پایین در قسمت در بخش فاکتور های ضروری خرید رپورتاژ آگهی موثر و قوی تمامی موارد و شرایط خرید رپورتاژ به صورت جامع بررسی شده است.

اما چند نکته اصلی را حالا بیان می کنیم که عبارت است از:

مهمترین عامل Equity Links است که در سایت موز می توانید بررسی کنید.عمر دامنه را بررسی کنید هر چقدر عمر دامنه سایت بیشتر باشد انتقال ارزش بیشتری برای سایت شما به همراه دارد.توصیه می کنیم برای رپورتاژ خود بک لینک با کیفیت بگیرید و در هنگام خرید رپورتاژ آگهی به این مسئله دقت کنید که سایت مورد نظر دامین اتوریتی بالای 40 تا 45 داشته باشد.

مورد بعدی spam score دامنه است که می توانید در سایت موز توسط ابزار Link Explorer | Moz's Link Building Research Tool بررسی کنید.

مزایای خرید رپورتاژ آگهی

افزایش اعتبار خالص سایت

افزایش رتبه کلمات کلیدی سایت در گوگل

معایب خرید رپورتاژ آگهی

رپورتاژ زمانی تاثیر فراوانی دارد که سایت شما در رتبه کلمات کلیدی در گوگل باشد و حداقل در 4 صفحه اول گوگل دیده شود

خرید رپورتاژ,خرید رپورتاژ آگهی,رپورتاژ آگهی,رپورتاژ, خرید رپرتاژ,خرید رپورتاژ آگهی دائمی,فروش رپورتاژ آگهی,رپورتاژ آگهی رایگان,معنی رپرتاژ,رپورتاژ آگهی چیست,رپورتاژ خبری,رپرتاژ آگهی,نمونه رپرتاژ آگهی,معنی واژه رپرتاژ, رپورتاژ خبری چیست, قیمت رپورتاژ آگهی,رپورتاژ آگهی و تبلیغات,رپورتاژ آگهی ارزان,رپورتاژ آگهی تبلیغات,هزینه رپورتاژ آگهی,تبلیغات رپرتاژ,تعرفه رپورتاژ آگهی,رپورتاژ آگهی یعنی چه,ریپورتاژ آگهی رایگان,معنی رپورتاژ چیست,هزینه رپورتاژ,درج رپورتاژ رایگان,رپورتاژ خبری رایگان,تعرفه رپرتاژ آگهی,پکیج رپورتاژ آگهی

فاکتور های ضروری خرید رپورتاژ آگهی موثر و قوی

1_لینک اکیوتی Equity Link / سایت رپورتاژ دهنده هر چقدر بیشتر باشد شانس بالا آمدن کلمه کلیدی شما بیشتر می شود (مورد 23)

2-سرمایگذاری روی عبارات 4 کلمه قدرت ریسک کمتر و نتیجه بهتری دارد

3_برای افزایش نرخ کلیک رپورتاژ تا 70 درصد برای رپورتاژ خود تصویر تهیه کنید

4_هر رپورتاژ آگهی یک محتوای یکتا و بدون تکرار داشته باشد

5-صفحات داخلی را هنگام نوشتن رپورتاژ در الویت قرار دهید

6_عمر دامنه برای رپورتاژ مهم است http://codetools.ir/

7_ دامین اتوریتی بالای 40 - 45 - 50 یک گزینه بسیار خوب برای خرید رپورتاژ آگهی است

8_مرتبط بودن سایت برای نتیجه گرفتن از رپورتاژ تاثیر گذار است

9_اگر سایت مرتبطی برای رپورتاژ پیدا نشد از سایت های سرگرمی عمومی و ابزار دهی وبلاگ معتبر برای خرید رپورتاژ آگهی اقدام کنید

10_مخصوص مورد بالا (مورد 9) عمر دامنه بالای پنج سال پیشنهاد می شود

11_ 3 تا 5 لینک برای هر رپورتاژ ایده آل و مناسب است

12- ویدئو باعث افزایش اعتبار متن تبلیغاتی شما می شود

13-برای هر صفحه از سایت فقط یک متن با یک لینک توصیه میشود

14-رپوتاژ را به امگا تبدیل کنید و برای رپورتاژتان از همان سایت بک لینک بخرید

15-محتوای رپورتاژ اگهی بین 500 تا 0100 کلمه - 700 تا 1200 کلمه معیار مناسبی است

16- در alt یا متن جایگزین تصاویر کلمات کلیدی مد نظر را درج کنید

17-ارسال دیدگاه برای پست تبلیغاتی بسیار ارزشمند است

18-از تگ h2  در پاراگراف اول استفاده کنید

19-از تگ های h3 در طبقه بندی درون محتوا و تنفس در هر پاراگراف استفاده کنید

20_spam score سایت تبلیغ دهنده را برای خرید رپورتاژ بررسی کنید

21_خرید پکیج رپورتاژ آگهی هوشمندانه است؟!

خیر متن تکراری و زمان نامناسب درج رپورتاژ و بی اعتبار بودن سایت ها یا اعتبار کم پکیج ها وقت شما راهدر می دهد

فراموش نکنید رپورتاژ اگهی در یک ساعت معتبر از خرید چندین پکیج رپورتاژ آگهی انتقال ارزش بیشتری دارد.

22_مفید و مختصر بنویسید کوتاهی و زیادی کلمات در رپورتاژ شانس دیده شدن را کمتر می کند

23_برای بررسی قدرت دامنه "Page Authority"  و کیفیت صفحات سایت "Domain Authority" و spam score و لینک اکیوتی Equity Link از  سایت moz com استفاده کنید.

24_با توجه به تجربه های زیاد سئو و بهینه سازی سایت الکسا معیار مناسبیبرای تشخیص خرید رپورتاژ آگهی نیست

25_لینک های رپورتاژ حتما فالو باشد

26_لینک های امگا ترکیبی از فالو و نوفالو باشد بهتر است ( لینکی که به صفحه رپورتاژ اگهی شما داده می شود )

27_فواصل زمانی پیشنهای برای چندین رپورتاژ بین 5 روز تا یک هفته پیشنهاد می شود

28_ Equity Link-Page Authority-Domain Authority-Equity Link-spam score و زمان اصلی ترین موارد بازدهی خرید رپورتاژ روی کاغذ است

29_برای نتیجه گرفتن از رپورتاژ بهتر است در کلمه کلیدی که قصد خرید رپورتاژ را برای ان دارید در مقاله نویسی,تولید محتوا و در سوشیال ها اکتیو و فعال باشید

30_تمامی معیار ها و نکات بر اساس تجربه و آخرین الگوریتم های گوگل بیان شده است با این حال فراموش نکنید که معیار های سئو همیشه نسبی هستند و هیچ چیز در دنیا مطلق نیست.

از این که با کد تولز همراه بودید سپاسگذاریم خوش حال می شویم شما هم تجربیات و نظرات خود را در مورد رپورتاژ با ما در میان بگذارید.

منبع:کدتولز



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد