عکس های خفن

عکس های خفن

عکس های خفن

عکس های خفن

کتاب آموزش و پرورش تطبیقی دکتر احمد

کتاب آموزش و پرورش تطبیقی دکتر احمد آقازاده pdf

 

کتاب آموزش و پرورش تطبیقی دکتر احمد آقازاده pdf,;jhg hl,ca , \v,va jxfdrd n;jv hpln hrhchni \d nd ht,آموزش و پرورش تطبیقی دکتر احمد آقازاده,پی دی اف کتاب آموزش و پرورش تطبیقی,pdf کتاب آموزش و پرورش تطبیقی,کتاب آموزش و پرورش تطبیقی pdf,کتاب آموزش و پرورش تطبیقی پیام نور,کتاب آموزش و پرورش تطبیقی دکتر احمد آقازاده+pdf,خلاصه کتاب آموزش و پرورش تطبیقی پیام نور,قیمت کتاب آموزش و پرورش تطبیقی,خرید کتاب آموزش و پرورش تطبیقی,کتاب آموزش و پرورش تطبیقی دکتر احمد آقازاده pdf

عکس کتاب آموزش و پرورش تطبیقی دکتر احمد آقازاده

امروز برای کاربران گرامی وب سایت پست کتاب آموزش و پرورش تطبیقی دکتر احمد آقازاده pdf با کیفیت بسیار بالا در قالب دوفایل شامل 100صفحه اول و فایل دوم صفحه 101تا صفحه 205 با فرمت پی دی اف را آماده کردیم.

موارد حاوی فایل پس از خرید آموزش و پرورش تطبیقی دکتر احمد آقازاده شامل:

محتویات خرید کتاب آموزش و پرورش تطبیقی دکتر احمد آقازاده

  1. فایل پی دی اف کتاب آموزش و پرورش تطبیقی دکتر احمد آقازاده بخش اول (pdf کتاب الکترونیکی)
  2. فایل پی دی اف  کتاب آموزش و پرورش تطبیقی دکتر احمد آقازاده بخش دوم (pdf کتاب الکترونیکی)

حجم فایل 30.4 MB با کیفیت بالا

فایل اول:

کتاب pdf 
کتاب آموزش و پرورش تطبیقی (100صفحه اول)
مولف: احمد آقازاده
رمز:21

فایل دوم:

کتاب pdf 
دریافت کتاب آموزش و پرورش تطبیقی (صفحه101تا صفحه 205)
مولف: احمد آقازاد

دفت کنید رمز فایل اول 21 است.

هرگونه سوالی در مورد کتاب آموزش و پرورش تطبیقی دکتر احمد آقازاده pdf در بحش کامنت های همین صفحه لطفا بپرسید.

ایمیل سایت نیز با پشتیبانی 24 ساعته در خدمت شماست.

 

آموزش و پرورش تطبیقی چیست؟ آموزش تطبیقی مرجع اصلاحات است

آموزش مقایسه ای را به عنوان یک رشته ، مطالعه سیستم های آموزشی تعریف می کند که در آن فرد به دنبال درک و تشابه و تفاوت بین سیستم های آموزشی است. ... رشته آموزش مقایسه ای به عنوان تلاقی علوم اجتماعی ، آموزش و تحصیلات بین المللی به بهترین وجه تعریف می شود. هدف از این فعالیت ، بررسی شباهت ها و تفاوت ها و شناسایی روش هایی است که همیشه در سازمان های آموزشی وجود دارد.

کتاب آموزش و پرورش تطبیقی دکتر احمد آقازاده pdf کتاب آموزش و پرورش تطبیقی دکتر احمد آقازاده pdf کتاب آموزش و پرورش تطبیقی دکتر احمد آقازاده pdf کتاب آموزش و پرورش تطبیقی دکتر احمد آقازاده pdf کتاب آموزش و پرورش تطبیقی دکتر احمد آقازاده pdf کتاب آموزش و پرورش تطبیقی دکتر احمد آقازاده pdf کتاب آموزش و پرورش تطبیقی دکتر احمد آقازاده pdf کتاب آموزش و پرورش تطبیقی دکتر احمد آقازاده pdf کتاب آموزش و پرورش تطبیقی دکتر احمد آقازاده pdf کتاب آموزش و پرورش تطبیقی دکتر احمد آقازاده pdf

هدف از مقایسه تطبیقی چیست؟

هدف اصلی تحقیق مقایسه ای شناسایی شباهت ها و تفاوت های موجودات اجتماعی است. تحقیقات تطبیقی به دنبال مقایسه و تقابل ملت ها ، فرهنگ ها ، جوامع و نهادها است.

پی دی اف کتاب آموزش و پرورش تطبیقی • pdf کتاب آموزش و پرورش تطبیقی  • کتاب آموزش و پرورش تطبیقی pdf • کتاب آموزش و پرورش تطبیقی پیام نور • کتاب آموزش و پرورش تطبیقی دکتر احمد آقازاده+pdf • خلاصه کتاب آموزش و پرورش تطبیقی پیام نور • قیمت کتاب آموزش و پرورش تطبیقی • خرید کتاب آموزش و پرورش تطبیقی • کتاب آموزش و پرورش تطبیقی دکتر احمد آقازاده pdf - مترادفها برابرسازی، مقابله، مقایسه، وفق، مطابقت، برابری

دانلود کتاب سیستم های خرید انبارداری و توزیع انواری رستمی • جزوه بازاریابی و مدیریت بازار پیشرفته •  کتاب مدیریت منابع انسانی آرین قلی پور pdf • روش تحقیق در علوم رفتاری زهره سرمد • اقتصاد خرد محسن نظری • دانلود سریال جیران • چگونه باسنی بزرگ داشته باشیم • خرید بک لینک • خرید رپورتاژ آگهی

منبع فارسی ابرار وبلاگ ابرار وبلاگ

فهرست بهترین فیلم‌های ۲۰۲۰

فهرست بهترین فیلم‌های ۲۰۲۰

1. اولین گاو (First Cow)

2. لاورز راک (Lovers Rock)

3. کالکتیو (Collective)

4. سرزمین خانه‌به‌دوشان (Nomadland)

5. هرگز به‌ندرت گاهی همیشه (Never Rarely Sometimes Always)

6. زمان (Time)

7. صعود (The Climb)

8. مأمور مخفی (The Mole Agent)

9. بورات 2 (Borat Subsequent Moviefilm)

10. قوش شب (Bacurau)

11. بینی خونین، جیب‌های خالی (Bloody Nose, Empty Pockets)

12. دستیار (The Assistant)

13. آوای متال (Sound of Metal)

14. روح (Soul)

15. منک (Mank)

16. شهردار (Mayor)

17. منگروو (Mangrove)

18. گستره شب (The Vast of Night)

19. دیک جانسون مرده است (Dick Johnson Is Dead)

20. فردا می‌میرد (She Dies Tomorrow)

انتهای پیام/

۱. کینه (The Grudge)

کارگردان: Nicolas Pesce
بازیگران: Betty Gilpin, Andrea Riseborough, William Sadler
تاریخ اکران: ۳ ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ۱۳۹۸)
امتیاز متاکریتیک: ۴۱

سری فیلم‌های ترسناک «کینه» (The Grudge) همیشه با توجه طرفداران فیلم ترسناک همراه بوده است. این فیلم‌های ترسناک که اساس‌شان اتفاقات ماورالطبیعه است بازسازی یک سری فیلم ژاپنی به همین نام است. اولین قسمت کینه سال ۲۰۰۴ ساخته شد. کارگردانش تاکاشی شیمیزو ژاپنی بود اما بازیگران و تهیه‌کنندگانش آمریکایی بودند. قسمت جدید آن داستان خانه‌ای است که توسط یک روح کینه‌توز طلسم شده و طلسم به این ترتیب عمل می‌کند که هر کسی وارد خانه شود به طرز خشونت‌بار و فجیعی خواهد مرد. نیکلاس پشی کارگردان قسمت جدید کینه ساخت فیلم‌هایی چون «چشمان مادرم» را در کارنامه‌اش دارد که نمره‌ی قابل قبولی از منتقدان گرفته بود. حالا باید دید یک کارگردان که سابقه‌ی ساخت فیلم‌های ترسناک با پذیرش منتقدان را در کارنامه‌اش دارد می‌تواند سری فیلم‌های کینه را که قسمت‌های آخرش به قهقرا رفته بود، نجات بدهد یا نه.

۲. زیر آب (Underwater)

کارگردان: William Eubank
بازیگران: Betty Gilpin, Andrea Riseborough, William Sadler
تاریخ اکران: ۱۰ ژانویه ۲۰۲۰ (۲۰ دی ۱۳۹۸)
امتیاز متاکریتیک: ۴۸

ویلیام یوبانک از اولین فیلمی که سال ۲۰۱۱ ساخت به ژانر علمی-تخیلی علاقه نشان داد. فیلم جدیدش «زیر آب» هم یک اثر علمی-تخیلی است. داستان گروهی از محققان است که درباره‌ی جهان زیر آب تحقیق می‌کنند. بعد از یک زلزله آزمایشگاه زیرزمینی آن‌ها نابود می‌شود و در تلاش هستند که امنیت را به آزمایشگاه برگردانند؛ اما چیزی بیش از آنچه در کف دریا اتفاق می‌افتد، آن‌ها را تهدید می‌کند که باید از آن بیشتر بترسند. کریستن استوارت اولین بازیگری بود که برای بازی در فیلم زیر آب انتخاب شد. از آن جایی که یوبانک به‌عنوان مدیر فیلم‌برداری پیش‌تر فعالیت داشته است، به نظر می‌رسد باید از لحاظ بصری منتظر فیلم جذابی باشیم. فیلم‌برداری فیلم اواسط سال ۲۰۱۷ صورت گرفت.

۳. دولیتل (Dolittle)

کارگردان: Stephen Gaghan
بازیگران: Tom Holland, Robert Downey Jr., Emma Thompson
تاریخ اکران: ۱۷ ژانویه ۲۰۲۰ (۲۷ دی ۱۳۹۸)
امتیاز متاکریتیک: ۲۶

همیشه هم فیلم‌هایی که منتظر دیدن‌شان هستیم بلاک‌باسترها یا آثار جدی نیستند. گاهی کمدی‌ها هم فیلم‌های کنجکاوی‌برانگیزی هستند. کمدی فانتزی «سفر دکتر دولیتل» کمدی فانتزی است که از روی کتاب‌های دکتر دولیتل اقتباس شده است. کتاب‌هایی که نوشته‌ی هیو لافتینگ است و سفر دکتر دولیتل دومین جلد این کتاب‌ها محسوب می‌شود. کتاب از لحاظ حجم نسبت به قسمت قبلی‌اش چند برابر بود و مخاطبانش هم نسبت به جلد اول بزرگترها بودند و داستان برای مخاطبان بالغ‌تر نوشته شده بود. قهرمان فیلم همان دکتر دولیتل است. پزشکی که کشف می‌کند می‌تواند با حیوانات حرف بزند. به جز بازیگران، صداپیشگان فیلم هم از میان بازیگران مشهور هستند و در میان آن‌ها می‌شود به ماریون کوتیار و رالف فاینس اشاره کرد. نکته‌ی حاشیه‌ای فیلم این است که آوریل سال ۲۰۱۹ اعلام شد به دلیل اینکه فیلم در اکران‌های آزمایشی‌ شکست خورده دوباره در ۲۱ روز برخی از صحنه‌های آن فیلم‌برداری می‌شوند.

۴. پسران بد تا ابد (Bad Boys for Life)

کارگردان: Adil El Arbi, Bilall Fallah
بازیگران: Will Smith, Joe Pantoliano, Vanessa Hudgens
تاریخ اکران: ۱۷ ژانویه ۲۰۲۰ (۲۷ دی ۱۳۹۸)
امتیاز متاکریتیک: ۵۹

عادل العربی و بلال فلاح تا به حال سر سه فیلم با یکدیگر به صورت مشترک کارگردانی کرده‌اند و فیلم‌هایشان هم اکثرا درام‌ها و تریلرهای جنایی هستند که تقریبا نظر مثبت منتقدان و مخاطبان را جلب کرده بودند؛ اما این‌بار سراغ یک اکشن با مایه‌های کمدی رفته‌اند. فیلم را دو نفر از مشهورترین چهره‌های هالیوود یعنی ویل اسمیت و جری بروکهایمر تهیه کرده‌اند. سری فیلم‌های «پسران بد» با بازی ویل اسمیت در نقش اصلی اولین‌بار سال ۱۹۹۵ ساخته شد. فیلم داستان‌هایی است که برای دو کارآگاه اتفاق می‌افتد. فیلم «پسران بد برای زندگی» سومین قسمت از سری فیلم‌های پسران بد است. سال ۲۰۰۸ مایکل بی، که برای ساختن اکشن‌های هیجان‌انگیز شهرت دارد، اعلام کرد که قسمت سوم پسران بد را او کارگردانی خواهد کرد. اما او و ویل اسمیت هر دو جزء گران‌ترین چهره‌های هالیوود بودند و دستمزدشان زیاد می‌شد. از سال ۲۰۰۹ کار روی فیلم‌نامه‌ی قسمت سوم شروع شد. کارآگاه مارکوس برنت در این قسمت بالاخره ترفیع گرفته و بازپرس نیروی پلیس شده است و آن یکی یعنی مایک لووری بحران میانسالی را تجربه می‌کند. آن‌ها یک‌بار دیگر به هم می‌پیوندند تا پرونده‌ی قتل برادر یک مزدور آلبانیایی را حل کنند که قول داده پول خوبی به آن‌ها بدهد.

۵. پرندگان شکاری (Birds of Prey)

کارگردان: Cathy Yan
بازیگران: Margot Robbie, Mary Elizabeth Winstead, Ewan McGregor
تاریخ اکران: ۷ فوریه ۲۰۲۰ (۱۸ بهمن ۱۳۹۸)
امتیاز متاکریتیک: ۶۰

«پرندگان شکاری» با عنوان کامل Birds of Prey: And the Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn اولین فیلم ابرقهرمانی سال ۲۰۲۰ است و هشتمین فیلم از جهان گسترش یافته‌ی DC که نه تنها قهرمانش که کارگردان و فیلم‌نامه‌نویسش هم زن هستند. اتفاقی که پیش از این سر فیلم «واندروومن» رخ داده بود. قصه‌ی فیلم از این قرار است که بعد از اختلافی که بین هارلی کویین و جوکر رخ می‌دهد، هارلی کویین به ابرقهرمان‌ها می‌پیوندد تا یک دختر جوان را از چنگال لرد جنایتکار شیطانی نجات بدهد. بعد از ماجراهای «جوخه‌ی انتحار» بتمن ناپدید شده و شهر گاتهام بی‌دفاع در برابر جرم و جنایت رها شده. پرندگان شکاری قرار است اولین قسمت از یک سری فیلم ابرقهرمانی با محوریت هارلی کویین باشد.

۶. مرد نامرئی (The Invisible Man)

کارگردان: Leigh Whannell
بازیگران: Elisabeth Moss, Aldis Hodge, Storm Reid
تاریخ اکران: ۲۸ فوریه ۲۰۲۰ (۹ اسفند ۱۳۹۸)
امتیاز متاکریتیک: ۷۲

درباره‌ی فیلم «مرد نامریی» توضیح چندانی نمی‌شود داد چون خلاصه‌ی‌ داستانش هنوز مشخص نیست یا در واقع در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است. فقط می‌دانیم که این فیلم بلندی درباره‌ی یکی از شخصیت‌های هیولایی کلاسیک یونیورسال است. فیلم در ژانر وحشت و علمی-تخیلی است. این سومین فیلم لی وانل است که اولین فیلمش «موذی: فصل سوم» بود. از سری فیلم‌های «insidious» که نسبتا مطرح شد. دلیل گذاشتن فیلم در این فهرست بیشتر حضور الیزابت ماس، بازیگر نقش اول آن جلوی دوربین است و این که گفته می‌شود مرد نامریی اقتباسی مدرن از رمان مشهوری به همین نام نوشته‌ی اچ.جی.ولز است. فیلم وانل بازسازی فیلم اقتباسی دیگری محصول ۱۹۳۳ است. داستان کتاب به این شکل است که دوست پسر سابق دختری که شیاد هم بود خودکشی می‌کند و بعد از آن سیسیلیا تلاش دارد که زندگی خودش را از نو و بهتر بسازد. اما مشکوک است که شاید دوست پسرش واقعا نمرده باشد.

۷. به پیش (Onward)

کارگردان: Dan Scanlon
صداپیشگان: Tom Holland, Chris Pratt, Julia Louis-Dreyfus
تاریخ اکران: ۶ مارس ۲۰۲۰ (۱۶ اسفند ۱۳۹۸)
امتیاز متاکریتیک: ۶۱

فیلم «به پیش» یک انیمیشن فانتزی شهری است که به روش سه‌بعدی توسط کمپانی پیکسار ساخته شده است. ماجراهای فیلم در یک دنیای جادویی اتفاق می‌افتد که ساکنانش الف‌ها، ترول‌ها، سانتورها (اسب‌هایی با سر انسان) و روح‌ها و بقیه‌ی موجودات اسرارآمیز هستند. این جهان جایی است که در آن افسانه‌های پریان واقعیت پیدا می‌کنند و حقیقت میدان را به جادو می‌بازد. البته ساکنان این جهان فانتزی از موبایل و ماشین به جای جادو استفاده می‌کنند. دو برادر نوجوان الف کنجکاو می‌شوند که کشف کنند آیا هنوز هم در جهان جادو وجود دارد یا نه. آن‌ها می‌خواهند با استفاده از جادو یک روز را با پدرشان بگذرانند که وقتی خیلی بچه بودند از دنیا رفته و آن‌ها خاطره‌ای از او ندارند.

درمان خانگی آلرژی





درمان خانگی آلرژی فصل بهار،چرا در فصل بهار آلرژی‌ها بیشتر است؟


ابزار وبلاگ اخبار: درمان خانگی آلرژی فصل بهار،چرا در فصل بهار آلرژی‌ها بیشتر است؟

گروه سلامت: متخصص طب سنتی گفت: در آلرژی بهاری معمولا افراد دچار سرخی چشم و چهره می‌شوند، سوزش و خارش بینی دارند و رطوبت‌هایی که سوزان هستند از چشم و بینی خارج می‌شوند.مژگان تن ساز، متخصص طب سنتی و استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره «بروز آلرژی در فصل بهار و روش‌های درمان آن»، گفت: از دیدگاه طب سنتی گاهی گرم شدن یا سرد شدن بیش از حد مغز و گاهی نیز مشکلات معده و شُل بودن دریچه معده، منجر به بروز چنین مشکلی می‌شود.وی ادامه داد: مکانیسم‌های مختلفی برای آن ذکر شده است.گاهی بدن نیز محلی از مواد زائد و فضولات می‌شود و یکی از مسیرهای دفعی آن از طریق زکام و نزله از بدن خارج می‌شوند.

این متخصص طب سنتی درباره اینکه «چرا در فصل بهار آلرژی‌ها بیشتر است؟»، گفت: با توجه به اینکه در فصل بهار حرارت افزایش پیدا می‌کند؛موادی که در بدن تجمع کردند شروع به پخته شدن و نزج می‌کنند.تن ساز یادآور شد: یکی از راه‌های دفعی نیز از طریق خروج مواد از مغز، از راه زکام و نزله است؛ در واقع علت تشدید آلرژی‌ها در فصل بهار همین است. وی بیان داشت: نکته مهم دیگر، راه‌های دفعی دیگر است؛ به طوری که افراد حتما لینت مزاج داشته باشند و اگر ندارند شکم خود را با ملین‌های انجیر و آلو بخارا به شکلی که افراد دارای طبع گرم تر آلو بخورند، نرم کنند تا مواد بدن مضر دفع شود.

این متخصص طب سنتی با اشاره به اینکه بهتر است تا جایی که امکان دارد از مصرف سرخ کردنی پرهیز شود، افزود:همچنین از مصرف ترشی‌ها که تشدید کننده هستند بپرهیزید.تن ساز ابراز داشت: علائم آلرژی بیشتر با علائم زکام از دیدگاه طب سنتی تطبیق دارد و معمولاافراد دچار سرخی چشم و چهره می‌شوند، سوزش و خارش بینی دارند و رطوبت‌هایی که سوزان هستند از چشم و بینی خارج می‌شوند.این متخصص طب سنتی خاطرنشان کرد: بهتر است این افراد مصرف غذا را کم کنند، گوشت کمتر مصرف کنند و از غذاهایی که رقیق کننده خون هستند مانند آش جو که بسیار موثر است، استفاده شود.

وی یادآور شد: در این حالت بیمار می‌تواند سه روز از آش جو استفاده کند و گاهی مصرف ماورالشعیر طبی را نیز توصیه می‌کنیم.آش جویی که در آ ن سبزیجاتی مثل گشنیز قرار دارد، بسیار خوب است؛ ضمن اینکه در داخل آن می‌توان حبوباتی مثل ماش و نیز گوشت مرغ بریزیم.تن ساز اضافه کرد: می‌تواند روغن بادام شیرین استفاده شود تا لینت مزاج بهتری داشته باشد؛همین طور غذاهای دیگر مثل پلو با ماش، پلو با عدس یا آش عدس و سبزیجاتی مثل اسفناج کمک کننده هستند.این متخصص طب سنتی با بیان اینکه مصرف میوه‌هایی مانند لیموشیرین و مغز خیار خوب است،گفت: بهتر است غذاهای تند و شور نخوریم.وی با بیان اینکه کارهای دیگری مثل خون‌گیری نیز آن هم توسط پزشک می‌تواند انجام شود،افزود:در هر صورت باید علت اصلی بیماری برطرف شود و بعد از برطرف کردن علت، علامت درمانی‌ها انجام شود.

همچنین بخوانید:

سیستم های خرید انبارداری و توزیع • جزوه بازاریابی و مدیریت بازار پیشرفته • دانلود کتاب اقتصاد خرد محسن نظری pdf • دانلود کتاب مدیریت منابع انسانی دکتر آرین قلی پور • روش تحقیق در علوم رفتاری زهره سرمد • چگونه باسنی بزرگ داشته باشیم • خرید بک لینک • خرید رپورتاژ آگهی • تاریخ امروز • دانلود سریال جیران •  کد متن متحرک برای وبلاگ • کد جستجوگر گوگل برای وبلاگ


نشانه های افسردگی




علائم و نشانه های افسردگی در مردان چیست؟

ابزار وبلاگ اخبار:علائم و نشانه های افسردگی در مردان چیست؟

گروه جامعه: مردان و زنان ممکن است در دوره‌ای از زندگی دچار افسردگی شوند. این اختلال عارضه‌ای جدی است که بر چگونگی احساس، رفتار و تفکر آنان تاثیر می‌گذارد.به گزارش ایسنا، با توجه به داده‌های موجود در مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در ایالات متحده به نظر می رسد زنان به میزان بیشتری از مردان افسردگی را تجربه می کنند. هرچند ممکن است آمار موجود در مورد میزان ابتلای مردان به افسردگی دقیق نباشد. این موضوع از ترکیبی از عوامل اجتماعی و بیولوژیکی ناشی می‌شود که مشاهده و تشخیص علائم افسردگی را در مردان با چالش بیشتری روبرو می‌کند. همچنین ممکن است مردان از نظر فرهنگی تحت فشار باشند تا با پنهان کردن احساسات خود “مردانه” رفتار کنند.

به همین دلیل مردان بیشتر با علائمی از افسردگی مواجه هستند که متفاوت است و گاهی اوقات تشخیص آن سخت تر است.سایت هلث لاین در مطلبی به برخی از علائم افسردگی در مردان اشاره کرده است:

علائم جسمی افسردگی در مردان

مردان مبتلا به افسردگی ممکن است ابتدا متوجه تاثیر جسمی آن شوند. در حالیکه افسردگی به عنوان یک اختلال سلامت روان تصور می شود و می‌تواند با علائم جسمی بروز کند. بسیاری از مردان بیشتر برای مشکلات جسمی و نه مسائل روانی به پزشک مراجعه می‌کنند.

از جمله علائم جسمی افسردگی در مردان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

-احساس فشار و تنگی در قفسه سینه

-مشکلات گوارشی

-سردرد

-مشکلات هورمونی

-کاهش غیرمعمول وزن (گاهی اوقات افزایش وزن).

علائم روانی افسردگی در مردان

علائم روانی افسردگی ممکن است در مردان متفاوت از زنان باشد که تشخیص آن را دشوارتر می سازد. این علائم ممکن است در نحوه تفکر و پردازش اطلاعات فرد تداخل ایجاد کند و بر رفتار و احساسات تاثیر بگذارد.

برخی از متداول ترین علائم روانی افسردگی در مردان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

-مشکل در تمرکز کردن

-مشکلات حافظه

-مشکلات خواب

-فکر خودکشی.

علائم احساسی افسردگی در مردان

-غمگین بودن

– آشفتگی

– پرخاشگری

-عصبانیت

-ناامیدی

-بی‌قراری.

همچنین بخوانید:

سیستم های خرید انبارداری و توزیع • جزوه بازاریابی و مدیریت بازار پیشرفته • دانلود کتاب اقتصاد خرد محسن نظری pdf • دانلود کتاب مدیریت منابع انسانی دکتر آرین قلی پور • روش تحقیق در علوم رفتاری زهره سرمد • چگونه باسنی بزرگ داشته باشیم • خرید بک لینک • خرید رپورتاژ آگهی • تاریخ امروز • دانلود سریال جیران •  کد متن متحرک برای وبلاگ • کد جستجوگر گوگل برای وبلاگ


گوریل‌ها


چرا گوریل‌ها به سینه خود مشت می زنند؟

ابزار وبلاگ اخبار:چرا گوریل‌ها به سینه خود مشت می زنند؟

گروه علمی:پژوهشگران در موسسه انسان‌شناسی تکاملی موسسه ماکس پلانک آلمان می‌گویند گوریل‌های نر با این کار قصد دارند در فصل جفت‌گیری پیامی درباره مشخصات ظاهری خود به رقبا مخابره کنند.ادوارد رایت، پژوهشگر در موسسه پلانک، می‌گوید: «ما دریافتیم که گوریل‌های نر بالغ با این اقدام در واقع سیگنالی می‌فرستند که به رقبا می‌گوید اندازه جثه آنان چقدر است.»تیم محققان برای پژوهش خود شش گوریل نر پشت‌نقره‌ای در پارک ملی آتشفشان‌ها در رواندا را زیر نظر گرفتند و با استفاده از دوربین‌های لیزری عرض کمر هر گوریل را محاسبه کردند. سپس در یک بازه شش ماهه، از نوامبر ۲۰۱۵ تا ژوئیه ۲۰۱۶، تعداد ۳۶ دوره زمانی ثبت شده از مشت‌زنی به سینه توسط این گوریل ها را مورد مطالعه قرار دادند.

نتایج نشان داد عواملی همچون مدت زمانی که مشت‌زنی طول می‌کشد، تعداد ضربات و نرخ تکرار ضربات در هر دوره با اندازه جثه گوریل ارتباط معناداری ندارد، اما آنچه مهم است فرکانس تولید شده است. در واقع میانگین فرکانس تولید شده توسط ضربات با اندازه جثه گوریل نسبت معکوس دارد؛ هرچقدر اندازه گوریل بزرگ‌تر باشد فرکانس صدای تولید شده کمتر است.داشتن بدنی تنومند و بزرگ‌تر فاکتوری مهم برای گوریل نر در فصل جفت‌گیری به حساب می‌آید چرا که اندازه بزرگتر جثه می‌تواند موفقیت آنان را در انتخاب گوریل ماده و بقای نسل تضمین کند.

گوریل‌های نر با کوبیدن مشت به سینه و مخابره سایز دقیق خود به رقبا می‌توانند بدون اینکه وارد نزاع شوند رقیب را از دور خارج کنند. ضمن اینکه در میان جنگل‌های استوایی پر از برگ و درخت می‌توانند بدون اینکه گوریل نر رقیب را ببینند او را از وجود خود آگاه کنند. در حالت عادی صدای بم طبل‌مانند حاصل از ضربات به قفسه سینه گاه تا یک کیلومتری شنیده می‌شود.دکتر رایت می‌گوید: «اغلب اوقات، اصل قضیه همین ضربات به قفسه سینه است و پس از آن این گوریل‌ها با یکدیگر مبارزه خاصی نمی‌کنند.»

او می‌افزاید: «این برای گوریل کوچک‌تر به این معنی است که دلیلی برای جنگیدن وجود ندارد چرا که احتمالا ضرر می‌کنم و این خطر وجود دارد که مجروح شوم. این خوب نیست و در نتیجه عقب‌نشینی می‌کنم.»هرچند هنوز دلیل اصلی پایین‌تر بودن فرکانس صدای قفسه سینه در گوریل‌های بزرگتر یافت نشده است، با این حال دانشمندان حدس می‌زنند کیسه‌های هوای حجیم‌تر در ریه‌های گوریل‌های بزرگتر باعث خفه شدن صدا می‌شود.

پروفسور آنا نکاریس، متخصص نخستی‌سانان از دانشگاه آکسفورد بروکس، می‌گوید مطالعه جدید نشان می‌دهد که فقط انسان‌ها نیستند که از زبان بدن استفاده می‌کنند.

همچنین بخوانید:

سیستم های خرید انبارداری و توزیع • جزوه بازاریابی و مدیریت بازار پیشرفته • دانلود کتاب اقتصاد خرد محسن نظری pdf • دانلود کتاب مدیریت منابع انسانی دکتر آرین قلی پور • روش تحقیق در علوم رفتاری زهره سرمد • چگونه باسنی بزرگ داشته باشیم • خرید بک لینک • خرید رپورتاژ آگهی • تاریخ امروز • دانلود سریال جیران •  کد متن متحرک برای وبلاگ • کد جستجوگر گوگل برای وبلاگ




سریال های ماه رمضان 1400



سریال های ماه رمضان 1400



ابزار وبلاگ اخبار: سریال های ماه رمضان 1400

گروه فرهنگی: ماه رمضان امسال، تلویزیون نسبت به سال گذشته، سریال‌های متفاوتی را برای پخش در نظر گرفته است و در رمضان ۱۴۰۰ شاهد ترکیب متفاوت‌تری خواهیم بود. برخلاف رمضان ۹۹ که مجموعه کمدی «زیرخاکی» روی آنتن رفت، ماه رمضان امسال جای یک سریال کاملا کمدی در کنداکتور خالی است. باید دید در روز‌های اوج درگیری با ویروس کرونا و خانه‌نشینی مردم بعد از افطار سریال‌های تولید شده برای رمضان چقدر رضایت‌بخش می‌شود.

احضار

سال‌هاست که تلویزیون از سریال‌هایی با مضامین ماورایی دور بود. دهه ۸۰ ساخت این سریال‌ها در تلویزیون مرسوم شده بود که می‌توان گفت علیرضا افخمی در این زمینه سریال‌هایی را تولید کرد. افخمی با ساخت سریال «او یک فرشته بود» که در رمضان ۱۳۸۴ از شبکه ۲ پخش شد، گونه‌ای جدید با نام ماورایی را به تلویزیون آورد و پس از آن در همین ژانر «پنج کیلومتر تا بهشت» را ساخت.افخمی سال گذشته پس از ۹ سال سریال ماورایی جدید خود «احضار» را جلوی دوربین برد. این سریال که ابتدا «دعوت نحس» نام داشت، فرقه‌ها و عرفان‌های کاذب را نقد می‌کند. آرش مجیدی، رضا توکلی، افسانه چهره‌آزاد، علی دهکردی، میلاد میرزایی، صالح میرزاآقایی و غزال نظر، از بازیگرانی هستند که در این مجموعه حضور دارند. «احضار» نه فقط بازگشت علیرضا افخمی به ساخت سریال در فضای ماورایی است، بلکه بازگشت تلویزیون به دوران پخش سریالی با چنین ژانری در ماه رمضان نیز است. «احضار» ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.

بچه مهندس ۴

سریال «بچه مهندس» اولین بار رمضان سال ۹۷ روی آنتن رفت. سال گذشته فصل سوم این مجموعه پخش شد و اکنون قرار است فصل چهارم آن پس از یک سال، ماه رمضان ۱۴۰۰ پخش شود. سریالی که در فصل‌های قبلی هم بیننده خود را داشته است. «بچه مهندس ۳» که به دوران جوانی زندگی شخصیت اصلی قصه یعنی «جواد جوادی» و چالش‌ها و مشکلات او در دوران تحصیل می‌پرداخت.سریالی که نقش اول آن برای حضور دوباره‌اش دستمزد زیادی خواست و سازندگان ترجیح دادند دست رد به این درخواست نامتعارف بزنند و در نهایت محمدرضا رهبری جایگزین روزبه حصاری شد. کارگردانی این فصل را احمد کاوری بر عهده دارد سریالی که ساختش را علی غفاری کلید زد. سریال «بچه مهندس ۴» از شبکه دو سیما ساعت ۲۱:۳۰ پخش می‌شود.

یاور

سعید سلطانی سال گذشته پس از تجربه شکست‌خورده «بوم و بانو»، سراغ ساخت سریال «یاور» رفت. سعید مطلبی که به عنوان نویسنده در مجموعه «ستایش» با این کارگردان همکاری کرده بود، نگارش فیلم نامه «یاور» را نیز بر عهده داشته است. این نویسنده با مجموعه «ستایش» بار دیگر ثابت کرد که می‌داند چطور با قصه‌ای ساده و عامه‌پسند مخاطب را جذب کند؛ بنابراین اگر روی سابقه مطلبی در سرگرم کردن تماشاگر با چنین داستان‌هایی حساب کنیم، «یاور» می‌تواند مخاطبان را با خود همراه کند.داریوش ارجمند، امید علیمردانی، ارسلان قاسمی، محمد حاتمی، زهرا سعیدی، شبنم فرشادجو، فقیهه سلطانی، مهوش افشارزاده و اسماعیل محرابی ازجمله بازیگران این سریال هستند و ارجمند هم در این سریال نقش «یاور» را بازی می‌کند. «یاور» هر شب ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود

رعد و برق

حالا دیگر اسم بهروز افخمی برای همه آشناست نه به‌خاطر آثار تصویری‌اش بلکه به‌خاطر اظهارنظر‌هایی که در این مدت از او منتشر و در فضای مجازی پخش شده است. بهروز افخمی پس از هفت سال دوری از تلویزیون، با سریال «رعد و برق» به سریال‌سازی بازگشت. پس از ماجرای سیل سال ۹۸، این کارگردان تصمیم گرفت سریالی درباره این موضوع در مناطق سیل‌زده مانند استان گلستان، خوزستان و لرستان بسازد و این مجموعه اواخر سال ۹۸ جلوی دوربین رفت.این که سریال یک حادثه واقعی و مهم را به تصویر می‌کشد، آن را جذاب می‌کند، اما «رعد و برق» جز شهرام قائدی، محمد فیلی، مهران رجبی و شهین تسلیمی، بازیگر شناخته‌شده‌ای ندارد و بسیاری از بازیگران آن از چهره‌های جدید هستند، بنابراین کار «رعد و برق» برای جلب توجه مخاطب از دیگر سریال‌ها سخت‌تر است. «رعد و برق» ساعت ۲۳ از شبکه پنج سیما روی آنتن خواهد رفت.

همچنین بخوانید:

سیستم های خرید انبارداری و توزیع • جزوه بازاریابی و مدیریت بازار پیشرفته • دانلود کتاب اقتصاد خرد محسن نظری pdf • دانلود کتاب مدیریت منابع انسانی دکتر آرین قلی پور • روش تحقیق در علوم رفتاری زهره سرمد • چگونه باسنی بزرگ داشته باشیم • خرید بک لینک • خرید رپورتاژ آگهی • تاریخ امروز • دانلود سریال جیران •  کد متن متحرک برای وبلاگ • کد جستجوگر گوگل برای وبلاگ



همسر اول رامبد جوان چه کسی است؟




همسر اول رامبد جوان چه کسی است؟



ابزار وبلاگ اخبار: گروه فرهنگی: رامبد جوان در دهه هفتاد با ماندانا روحی ازدواج می کند. همسرش هم مانند او هنرمند بوده و البته سروصدای ازدواج آنها زیاد به اطرافیان نمی رسد. در هر حال تنها چند سال بعد این ازدواج به بن بست رسیده و این دو از هم جدا می شوند.رامبد جوان (زادهٔ ۱ دی ۱۳۵۰ در تهران) هنرپیشه، کارگردان و مجری ایرانی است. او افزون بر حضور در فیلم‌های پرشمار سینمایی، پیشینه‌ای طولانی در همکاری با صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران دارد و از اوایل دههٔ ۱۳۷۰، با این رسانه به همکاری پرداخت.

سفر وی به کانادا که رسانه‌ها آن را برای زاده شدن فرزندش در آنجا دانستند نیز حواشی فراوانی در رسانه‌های ایرانی، ایجاد کرد. در دورهٔ پایانی دههٔ ۱۳۹۰، جوان بیشتر با خندوانه شناخته می‌شد. همچنین وی سه بار ازدواج کرده‌است و یک فرزند نیز دارد که در کانادا زاده شده‌است.

همچنین بخوانید:

سیستم های خرید انبارداری و توزیع • جزوه بازاریابی و مدیریت بازار پیشرفته • دانلود کتاب اقتصاد خرد محسن نظری pdf • دانلود کتاب مدیریت منابع انسانی دکتر آرین قلی پور • روش تحقیق در علوم رفتاری زهره سرمد • چگونه باسنی بزرگ داشته باشیم • خرید بک لینک • خرید رپورتاژ آگهی • تاریخ امروز • دانلود سریال جیران •  کد متن متحرک برای وبلاگ • کد جستجوگر گوگل برای وبلاگ


لیست بازیکنان رئال مادرید و بارسلونا برای ال کلاسیکو

لیست بازیکنان رئال مادرید و بارسلونا برای ال کلاسیکو



لیست بازیکنان رئال مادرید و بارسلونا برای ال کلاسیکو

ابزار وبلاگ اخبار: ساموئل اومتیتی و مارک آندره تراشتگن برای بارسلونا و ادن هازارد‌، آلوارو اودریوزلا و دنی کارواخال برای رئال مادرید در این ال کلاسیکو خایب هستند.

**فهرست بازیکنان حاضر در دو تیم به شرح زیر اعلام شد:

بارسلونا:

دست، پیکه، آراخو،‌ سرجیو، آلنا، گریژمان، پیانیچ، بریتویت، مسی، دمبله، ریکی، نتو، کوتینیو، لنگلت، پدری، ترینکائو، جوردی آلبا، سرخی روبرتو، دی یانگ، آنسو فاتی، جونیور، پنا، آرنائو تناس

 

رئال مادرید:

کورتوا، لونین، لوپز، میلیتائو، راموس،‌ واران، ناچو، مارسلو، مندی، کروس، مودریچ، کاسیمیرو، والورده، ایسکو، بن زما، آسنسیو، لوکاس، یوویچ، وینی، رودریگو


لیست بازیکنان رئال مادرید و بارسلونا برای ال کلاسیکو

لیست بازیکنان رئال مادرید و بارسلونا برای ال کلاسیکو



لیست بازیکنان رئال مادرید و بارسلونا برای ال کلاسیکو

بر این اساس آبی اناری‌ها از ساعت 17:30 در ورزشگاه نیوکمپ میزبان کهکشانی‌ها خواهند بود. در این فهرست سرخیو راموس بار دیگر به لیست بازیکنان رئال بازگشته است.

ابزار وبلاگ اخبار: ساموئل اومتیتی و مارک آندره تراشتگن برای بارسلونا و ادن هازارد‌، آلوارو اودریوزلا و دنی کارواخال برای رئال مادرید در این ال کلاسیکو خایب هستند.

**فهرست بازیکنان حاضر در دو تیم به شرح زیر اعلام شد:

بارسلونا:

دست، پیکه، آراخو،‌ سرجیو، آلنا، گریژمان، پیانیچ، بریتویت، مسی، دمبله، ریکی، نتو، کوتینیو، لنگلت، پدری، ترینکائو، جوردی آلبا، سرخی روبرتو، دی یانگ، آنسو فاتی، جونیور، پنا، آرنائو تناس

 

همچنین بخوانید:

سیستم های خرید انبارداری و توزیع • جزوه بازاریابی و مدیریت بازار پیشرفته • دانلود کتاب اقتصاد خرد محسن نظری pdf • دانلود کتاب مدیریت منابع انسانی دکتر آرین قلی پور • روش تحقیق در علوم رفتاری زهره سرمد • چگونه باسنی بزرگ داشته باشیم • خرید بک لینک • خرید رپورتاژ آگهی • تاریخ امروز • دانلود سریال جیران •  کد متن متحرک برای وبلاگ • کد جستجوگر گوگل برای وبلاگ

 

رئال مادرید:

کورتوا، لونین، لوپز، میلیتائو، راموس،‌ واران، ناچو، مارسلو، مندی، کروس، مودریچ، کاسیمیرو، والورده، ایسکو، بن زما، آسنسیو، لوکاس، یوویچ، وینی، رودریگو


سامانه ثبت نام کتاب درسی مدارک لازم برای ثبت نام کتاب درسی www.irtextbook.ir


ثبت نام کتاب درسی

ابزار وبلاگ اخبار: سامانه ثبت نام کتاب درسی مدارک لازم برای ثبت نام کتاب درسی www.irtextbook.irسایت ثبت نام کتاب جامانده از ثبت نام کتاب درسی

گروه جامعه: ثبت سفارش وخرید اینترنتی کتاب‌‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۰ -۱۴۰۱ از روز یکشنبه ۲۲ فروردین ماه آغاز خواهد شد.دانش آموزان برای سفارش اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده می‌توانند از فردا ( یکشنبه 22 فروردین) اقوام کنند.ثبت سفارش کتاب‌های درسی از طریق سایت irtextbook.ir یا irtextbook.com انجام خواهد شد.دانش آموزان پایه‌های اول دبستان، هفتم و دهم از 6 تیرماه باید برای ثبت سفارش اینترنتی کتاب‌های درسی اقدام کنند.

در همین رابطه محمد علوی تبار معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در خصوص اینکه ثبت سفارش کتاب‌های درسی تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟ گفت: برای گروه میان پایه(پایه های تحصیلی دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم) تا 22 خرداد ماه فرصت ثبت سفارش وجود دارد و برای پایه‌های ورودی اول، هفتم و دهم نیز تا 16 شهریور ماه این امکان لحاظ شده است.علوی تبار ادامه داد: فرآیند توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی نیز از 22 اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از 12 تیرماه امکان ویرایش و اصلاح اطلاعات فراهم است، یادآور شد: در این زمان، خانواده‌هایی که فرزندشان از مدرسه‌ای به مدرسه دیگر منتقل شده و یا تغییر رشته داشته است می‌توانند اطلاعات را ویرایش کنند.معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با تاکید بر اینکه سازمان پژوهش تمام تلاش خود را به منظور قرار گرفتن کتاب‌ها با کمترین قیمت در اختیار خانواده‌ها انجام داده است، گفت: امسال قیمت کتاب‌های درسی به طور میانگین 25 درصد افزایش داشته است.

علوی تبار در مورد قیمت کتاب‌های درسی ادامه داد: برای پایه‌های تحصیلی ابتدایی بیشترین قیمت 42500، در پایه هفتم تا نهم 64500 و در پایه‌های تحصیلی دهم تا دوازدهم در رشته ریاضی مبلغ 88700 و در رشته علوم تجربی 84200 تومان خواهد بود.وی ادامه داد: امکان ثبت نام با کد ملی و اطلاعات شناسنامه‌ای دانش آموز به شرط قبولی در آن پایه تحصیلی فراهم است و پرداخت‌ها به صورت اینترنتی انجام خواهد شد.معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی افزود: متناسب با سنوات قبل برای دانش آموزان مناطق محروم و کمتر برخوردار کتاب‌ها به صورت رایگان و یا نیم بها ارسال خواهد شد.

همچنین بخوانید:

سیستم های خرید انبارداری و توزیع • جزوه بازاریابی و مدیریت بازار پیشرفته • دانلود کتاب اقتصاد خرد محسن نظری pdf • دانلود کتاب مدیریت منابع انسانی دکتر آرین قلی پور • روش تحقیق در علوم رفتاری زهره سرمد • چگونه باسنی بزرگ داشته باشیم • خرید بک لینک • خرید رپورتاژ آگهی • تاریخ امروز • دانلود سریال جیران •  کد متن متحرک برای وبلاگ • کد جستجوگر گوگل برای وبلاگ • دانلود کتاب صوتی قدرت عادت • دانلود کتاب صوتی هنر شفاف اندیشیدن • دانلود کتاب صوتی مردی به نام اوه