عکس های خفن

عکس های خفن

عکس های خفن

عکس های خفن

خواب مردن

تعبیر خواب بوسیدن مرده,تعبیر خواب هدیه گرفتن از مرده,تعبیر خواب مرده دوباره بمیرد,تعبیر خواب غذا دادن به مرده,تعبیر خواب مرده را برهنه دیدن,تعبیر خواب مردن مادر,تعبیر خواب جنازه,تعبیر خواب بغل کردن مرده,تعبیر خواب مرده زنده شدن,تعبیر خواب مرده چیزی بدهد,تعبیر خواب مردن نزدیکان,تعبیر خواب مردن همسر,تعبیر خواب مرگ مادر,تعبیر خواب خبر مرگ,تعبیر خواب مردن برادر,تعبیر خواب مردن ابن سیرین,تعبیر خواب خبر مرگ خود,تعبیر خواب مردن پدر,تعبیر خواب مردن دوباره مرده,تعبیر خواب مردن خواهر,تعبیر خواب بوسیدن صورت مرده,تعبیر خواب روبوسی با مرده,تعبیر خواب بوسیده شدن توسط مرده,تعبیر خواب بوسیدن مرده امام صادق,تعبیر خواب بوسیدن پدر مرده,تعبیر خواب بوسیدن مرده ابن سیرین,تعبیر خواب بوسیدن دست مرده,تعبیر خواب بوسیدن مرده در خواب,تعبیر خواب بوسیدن مرده به زنده,دیدن مرده در خواب,خواب مرده,تعبیر خواب مرده دیدن,مرده در خواب,زنده شدن مرده در خواب,خواب مرده دیدن,مرده,تعبیر خواب گرفتن چیزی از مرده,دیدن خواب مرده,تعبیر دیدن مرده در خواب,تعبیر خواب دست دادن با مرده,تعبیر خواب پول دادن به مرده,تعبیر خواب شستن مرده,تعبیر خواب از مرده چیزی گرفتن,تعبیر خواب مردن فرزند,تعبیر خواب مردن دوست,تعبیر خواب مردن یکی از نزدیکان,تعبیر خواب دیدن شهید,خواب دیدن اموات,برای خواب دیدن اموات,جهت خواب دیدن اموات,دیدن خواب سید

تعبیر خواب مرده و تعبیر خواب مردن و تعبیر خواب بوسیدن مرده

تعبیر خواب مرده | تعبیر خواب مردن | تعبیر خواب بوسیدن مرده

تعبیر خواب مرده,تعبیر خواب مردن,تعبیر خواب بوسیدن مرده

تعبیر خواب مرده | تعبیر خواب مردن | تعبیر خواب بوسیدن مرده

درود خدمت کاربران گرامی سایت من و تو اوکی,امروز هم از بخش تعبیر خواب –دیدن خواب مرده و مردن و بوسیدن مرده 3 خواب دیدن مرده که عبارت است از:تعبیر خواب مرده,تعبیر خواب مردن,تعبیر خواب بوسیدن مرده را برای شما آماده کرده ایم.

فصل اول:تعبیر خواب کلی مرده و مردن

فصل دوم: تعبیر خواب های رایج درباره مرگ جنازه و بوسیدن مرده

فصل سوم:تعبیر خواب مرده توسط علمای بزرگ تعبیر خواب

تعبیر خواب مرده زنده شدن تعبیر خواب مرده دوباره بمیرد تعبیر خواب مرده را برهنه دیدن تعبیر خواب مرده چیزی بدهد

فصل اول:تعبیر خواب کلی مرده و مردن
مرده دوست و مهمان است و یدنش علتی برای ترس و وحشت در خواب نیست . اگر در خواب مرده ای را ببینید  دوستی را ملاقات می کنید یا مهمانی برای شما می رسد. اگر مرده را در لباس خوب و چهره بشاش ببینید هم برای بیننده خواب خوب است و هم نشان آن است که روح مرده در آرامش به سر می برد.

اگر مرده در لباس ژنده و پاره و چهره اش عبوس و گرفته باشد خواب ما می گوید غم و ناراحتی برایمان پیش  خواهد آمد و گرفتار سختی و تنگی می شویم. اگر مرده در این حالت چیزی به شما بدهد خوب است ولی اگر چیزی از شما بگیرد و ببرد خوب نیست.

سایت من و تو اوکی

اگر مرده شما را دعوت کند و شما همراه او بروید خوب نیست. وقتی که یک زنده را مرده ببینیم و آن زنده آشنا باشد نشان طول عمر و سلامت او است. اگر در خواب ببینید کسی که مرده آمد و کنار شما نشست خوب است ولی اگر مرده شما را دعوت کرد و نزد خود نشاند خوب نیست و اگر دست بر گردن شما افکند بدتر است. اگر کسی در خواب ببیند لباس خود را به مرده می دهد خوب نیست و نشان آن است که سلامتش به خطر می افتد و زیان می بینید و به آبرویش لطمه وارد می آید. اگر بر عکس ببینید از مرده لباس می گیرید خوب است چرا که حرمت و عزت و احترام و آبرو به دست می آورید.

 

فصل دوم: تعبیر خواب های رایج درباره مرگ جنازه و بوسیدن مرده

تعبیر خواب های رایج درباره مرگ جنازه و بوسیدن مرده
تعبیر خواب لباس گرفتن از مرده

مطیعی تهرانی: اگر در خواب ببینید از مرده لباس می‌گیرید خوب است چرا که حرمت و عزت و احترام و آبرو به دست می‌آورید.اگر مرده در لباس ژنده و پاره و چهره‌اش عبوس و گرفته باشد خواب ما می‌گوید غم و ناراحتی برایمان پیش خواهد آمد و گرفتار سختی و تنگی می‌شویم. اگر مرده در این حالت چیزی به شما بدهد خوب است.

تعبیر خواب آب گرفتن از مرده

اگر کسی در خواب ببینید که از مرده ای طلب آب می‌کند تعبیر آن فزونی و برکت می‌باشد.

تعبیر خواب پول گرفتن از مرده

اگر کسی در خواب ببینید که از مرده ای طلب پول می‌کند و یا از اون دسته ای اسکناس نقد تحویل می‌گیرد  تعبیر آن این است که زکات مال خود را در این دنیا پرداخت نکرده است.

تعبیر خواب غذا گرفتن از مرده

حضرت دانیال (ع) گوید: اگر دید مرده چیزی خوردنی به وی داد، دلیل که روزی حلال یابد.

تعبیر خواب قرآن گرفتن از مرده

محمد بن سیرین گوید: اگر دید مرده ای قران به وی داد یا کتاب فقه، دلیل بر توفیق یافتن طاعت بود.

تعبیر خواب چیزی دادن به مرده

مطیعی تهرانی: اگر مرده ای با لباس پاره مشاهده کردید نشانه اندوهی است که برای شما پیش خواهد آمد و در این حالت اگر مرده چیزی از شما بگیرد و ببرد خوب نیست.

تعبیر خواب لباس دادن به مرده

مطیعی تهرانی: اگر کسی در خواب ببیند لباس خود را به مرده می‌دهد خوب نیست و نشان آن است که سلامتش به خطر می‌افتد و زیان می‌بینید و به آبرویش لطمه وارد می‌آید.

محمدبن سیرین گوید: اگر دید جامه خود به مرده داد، دلیل غم و اندوه است.

در نفایس الفنون تصریح شده که دیدن جنازه و مرده در خواب مال حرام است.

مرحوم مجلسی نوشته اگر کسی در خواب جنازه یا مرده ببیند از غائب به او خبر می رسد و …

 

تعبیر خواب مرده | تعبیر خواب مردن | تعبیر خواب بوسیدن مرده

دیدن خواب مرده

تعبیر خواب بوسیدن مرده در خواب | تعبیر خواب بوسیدن مرده به زنده

تعبیر خواب بوسیدن مرده

تعبیر خوابت بوسه مرده  و بوسیدین مرده این است که :

برخی از معبران نوشته اند بوسه خیانت است و سو نیت و بد دلی چه بوسه بدهیم و چه بگیریم. اگر ما دیگران را ببوسیم ما عامل خیانت خواهیم بود اگر دیگری ما را ببوسد نسبت به ما خیانت می شود. در بیداری و زندگی روزانه ما بوسه وسیله ابراز عشق و محبت است. وقتی کسی را می بوسیم می خواهیم محبت خود را در حد اعلا به آن شخص نشان بدهیم و ثابت کنیم.

در خواب نیز از این حد فراتر نمی رویم. چنانچه در خواب ببینیم کسی را می بوسیم موردی پیش می آید که حسن نیت خود را نسبت به او ثابت کنیم و اگر آن که می بوسیم نا شناس باشد نفعی از ما به او می رسد . اگر یک دختر دم بخت ببیند که محرمی او را می بوسد محبوبیت میابد و اگر ببیند که نامحرمی او را می بوسد خواستگار خواهد یافت و شوهر می کند و چنانچه خودش کسی را ببوسد نشان آنست که از او به  نیکی یاد می کنند.

اگر ببینیم مرده ای ما را می بوسد اگر آن مرده آشنا باشد نسبت به او دینی داریم چه اخلاقی و چه مالی و مادی و اگر ناشناس باشد سودی به ما میرسد زیرا بوسه مرده خیر و برکت است.

تعبیر دیدن مرگ و جنازه در منابع خارجی :

تعبیر خواب جنازه
دیدن جنازه در خواب، نشان‌دهنده جنبه‌ای از خودتان است که درشما مرده. یا ممکن است به این معنی باشد که مهجور و بیان‌ناپذیر هستید. خودتان را کنارگذاشته‌اید و از درون مرده‌اید.

تعبیر خواب متوفی
دیدن کسی که مرده یا حرف زدن با او در خواب، خبر از این می‌دهد که شما تحت نفوذ افراد منفی هستید و دورتان را افراد ناجور گرفته‌اند. این خواب همچنین می‌تواند راهی برای شما جهت روانکاوی احساسات‌تان با کسانی باشد که درگذشته‌اند. همچنین این خواب، سمبل شکست مالی هم می‌تواند باشد.

اگر خواب کسی را ببینید که مدتها پیش فوت کرده، نشان‌دهنده این است که موقعیت یا رابطه فعلی شما درزندگی‌تان، تشبهاتی با چگونگی موقعیت و رابطه‌تان با فرد درگذشته دارد. این خواب می‌تواند برای‌تان آشکار کند که چقدر لازم است به این رابطه پایان دهید.

اگر خواب کسی را ببینید که به‌تازگی درگذشته، یعنی مرگ او هنوز هم در ذهن شما تازه است و شما  همچنان درگیر این هستید که رفتن او را باور کنید. اگر فرد درگذشته سعی دارد شما را با خودش به جایی ببرد، نشان‌دهنده این است که شما سعی دارید مرگ او را بفهمید و درک کنید. همچنین نمی‌خواهید تنها باشید.

دیدن و صحبت با پدرومادرفوت شده در خواب، نشانگر ترس‌های شما بابت از دست دادن آنهاست و همچنین شیوه کنارآمدن‌تان با این موضوع. شما از خواب‌تان به‌عنوان آخرین فرصت برای آخرین خداحافظی با آنها استفاده می‌کنید.

 

تعبیر خواب مردن مادر | تعبیر خواب مردن پدر | تعبیر خواب مردن خواهر | تعبیر خواب مردن برادر

دیدن خواهر و برادر، فامیل، یا دوست فوت شده در خواب، بیانگر دلتنگی شما و تلاش‌تان برای تسکین خاطرات قدیمی‌تان با آنهاست. همزمان با تکاپوی شما برای زندگی جاری روزمره، خواب‌های‌تان به‌عنوان تنها وسیله برای کنارآمدن و پذیرفتن ازدست‌دادن فرد موردعلاقه‌تان عمل می‌کنند. اگر در خواب ببینید کسی که فوت کرده، یکبار دیگر میمیرد یعنی آرزو دارید او هنوز زنده بوده و خیلی چیزها را در زندگی با او تجربه  می‌کردید. این‌گونه خواب‌ها بیشتردر اوقات شادی یا درحین رویدادهای مهم زندگی رخ می‌دهند.

خواب دیدن فرزند کودک‌تان که مرده است، راهیست برای زنده نگه داشتن او به واسطه خواب‌ها و رویاهای‌تان. برای پدرومادر، از دست دادن فرزند، فوق‌العاد سخت است. چنین خواب‌هایی دیده می‌شوند چون هنوز نمی‌توانید درک کنید و بپذیرید که چگونه و چرا کودک‌تان به این زودی از شما گرفته شده است.

 

فصل سوم:تعبیر خواب مرده توسط علمای بزرگ تعبیر خواب

 

تعبیر خواب به روایت امام جعفر صادق
دیدن کفن مرده درخواب بر سه وجه است.

اول: مال. دوم: ظاهرشدن مشکل. سوم: فساد دین. اگر دید مرده زنده شد و معروف بود، دلیل مال است. اگر  پادشاهی این خواب بیند، دلیل که علم و حکمت آموزد و از شغلی که طمع بریده بود باز یابد.

تعبیر خواب به روایت محمد بن سیرین
اگر کسی مرده را دید و از او پرسید که تو مرده بود او گوید که من زنده ام، دلیل که احوال مرده در آن جهان مرده در آن نیکو بود و حق از وی خشنود بود.اگر دید جامه خود به مرده داد، دلیل غم و اندوه است. اگر دید  مدره ای قران به وی داد یا کتاب فقه، دلیل بر توفیق یافتن طاعت بود. اگر بیند مرده ای جامه می فروخت دلیل که از آن نوع جامه گران شود. اگر در خواب مرده را نالان دید، دلیل که آن مرده بدکردار بوده در دنیا. اگر دید مرده از درد سر می نالید، دلیل که در دنیا با مردم تکبر کرده باشد. اگر دید مرده از درد چشم می نالید، دلیل که غیبت مردم باشد.

اگر دید از درد دندان (تعبیر خواب دندانمی نالید، دلیل که فحش بسیار به مردم داده باشد اگر از پهلو می نالید، دلیل که با زنانِ بدکردار بوده باشد. اگر از درد شکم می نالید، دلیل که حرام خورده باشد. اگر بیند مرده جامه های نیک پوشیده بود، دلیل که با ایمان از دنیا رفته باشد. اگر مرده را با جامه های سفید بیند، دلیل که در آخرت حال او نیکو بود. اگر مرده را جامه های سیاه بیند به خلاف این است و جامه زرد و کبود، دلیل معصیت است. اگر مرده را جامه پوشانید، دلیل که اجلش نزدیک است.

 

 

تعبیر خواب به روایت ابراهیم کرمانی
اگر دید مرده زنده شد در خواب. دلیل که حالش نیکو بود. خاصه مرده را گشاده روی بیند. اگر زنده را مرده ببینید در خواب به خلاف این است. اگر پدر مرده خود را با جامه های نیکو دید و خرم، دلیل که کارش ساخته و دولتش زیاد شود. اگر زن مرده خود را در خواب بیند، دلیل که درویش شود. اگر پسر مرده خود را در خواب دید، دلیل که از غم برهد. اگر زنی در خواب بیند پسر مرده او زنده شد، دلیل که غایبش از سفر بازآید. اگر دید مرده را زنده کرد، دلیل که زنده رامسلمان کند. اگر دید از پس مرده شد، اگر آن مرده مصلح بود، دلیل که راه او گزیند، اگر مفسد بود، دلیل که بیمار شود و شفا یابد.

تعبیر خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی
مرده دوست و مهمان است و یدنش علتی برای ترس و وحشت در خواب نیست . اگر در خواب مرده ای را ببینید دوستی را ملاقات می کنید یا مهمانی برای شما می رسد. اگر مرده را در لباس خوب و چهره بشاش ببینید هم برای بیننده خواب خوب است و هم نشان آن است که روح مرده در آرامش به سر می برد.

اگر مرده در لباس ژنده و پاره و چهره اش عبوس و گرفته باشد خواب ما می گوید غم و ناراحتی برایمان پیش خواهد آمد و گرفتار سختی و تنگی می شویم. اگر مرده در این حالت چیزی به شما بدهد خوب است ولی  اگر چیزی از شما بگیرد و ببرد خوب نیست.

اگر مرده شما را دعوت کند و شما همراه او بروید خوب نیست. وقتی که یک زنده را مرده ببینیم و آن زنده  آشنا باشد نشان طول عمر و سلامت او است. اگر در خواب ببینید کسی که مرده آمد و کنار شما نشست خوب است ولی اگر مرده شما را دعوت کرد و نزد خود نشاند خوب نیست و اگر دست بر گردن شما افکند بدتر است. اگر کسی در خواب ببیند لباس خود را به مرده می دهد خوب نیست و نشان آن است که سلامتش به خطر می افتد و زیان می بینید و به آبرویش لطمه وارد می آید. اگر بر عکس ببینید از مرده لباس می گیرید خوب است چرا که حرمت و عزت و احترام و آبرو به دست می آورید.

 

تعبیر خواب مرده | تعبیر خواب مردن | تعبیر خواب بوسیدن مرده

تعبیر خواب مرده حضرت یوسف پیامبر ع

دیدن صحبت با مردگان نیکو باشد

دیدن سلام کردن به مرده شادی بود

دیدن مرده در خواب از غم بیرون آید

دیدن مرده در کنار خود زیادتی عیش بود

دیدن جسد مرده (جنازه مرده) در خواب به معنای طول عمر هست .

اگر مرده را خونین ببینید ۲ امکان وجود دارد .

۱- مال او از راه درست به دست نیامده .

۲- به مرده ظلم شده است .

 

دیدن مرده در خواب به زعم یوسف نبی ع

اگر در خواب با مرده صحبت کنید نیکو است

سلام کردن به مرده در خواب دلیل بر شادی است

اگر مرده را در خواب در کنار خود بیند دلیل بر عیش است

تعبیر خواب دیدن جسد و جنازه مرده در خواب دلیل بر طول عمر است

خونین دیدن مرده در خواب یا دلیل بر مال مرده است که درست بدست نیامده یا ظلمی که به او روا شده است

 

دیدن مرده در خواب به تعبیر حضرت دانیال نبی ع

اگر در خواب ببیند مرده به او چیزی دهد از متاع دنیا سودی به او می رسد از جایی که انتظار ندارد

اگر مرده در خواب خوردنی به او دهد تعبیر خواب این است که روزی حلال کسب می کند

اگر در خواب ببیند که مرده است و همه برای او گریه می کردند تا وقتی که او را شستند

و با کفن در گور کردند این همه، دلیل بر فساد دین است.

اگر در ببیند او را در تابوت گذاشته اند و مردم از عقب و جلو تابوت در حرکتند دلیل بر بزرگی اوست

 

به گفته منوچهر تهرانی
دیدن مرده در خواب دوست و مهمان است و دیدنش علتی برای ترس و وحشت در خواب نیست. اگر در خواب مرده‌ای را ببینید دوستی را ملاقات می‌کنید یا مهمانی برای شما می‌رسد. حال به تعبیر خواب چیز گرفتن از مرده و چیزی به مرده دادن می‌پردازیم.
تعبیر خواب چیزی از مرده گرفتن

 

حضرت دانیال گوید
: اگر بیند مرده او را چیزی داد از متاع دنیا، منفعت بود از جایی که امید ندارد.

 

تعبیر خواب مردن | تعبیر خواب مردن دوباره مرده

حضرت دانیال گوید: اگر به خواب بیند که بمرد و همه بر وی بگریستند تا وقتی که وی را بشستند و با کفن در گور کردند این همه، دلیل بر فساد دین بود.

اگر بیند که او را در تابوت نهادند و مردم از پیش و پس او می رفتند، دلیل بزرگی بود، دینش نقصان بود و بعضی گویند: برآن مردم که بر جنازه او بودند حکم کند. اگر بیند که مرده بود و زنده شد، دلیل که از گناه توبه کند و عمرش دراز بود. اگر بیند که درمیان گورستان بود، دلیل که با جاهلان سفر کند

محمدبن سیرین گوید: هر که خواهد بداند که حال او نزد حق تعالی چون است، احتیاط کند که حال او نزدیک مردگان چگونه است. اگر بیند که مردگان وی را بشارت دادند و با او سخن گفتند، دلیل که حال او نزد حق تعالی نیکو بود. اگر با وی سخنان ناخوش گفتند به خلاف این بود.

جابرمغربی گوید: دیدن مرگ مفاجات درخواب ، دلیل بر راحتِ مومن و عذاب کافر بود و هر چند جان کندنِ خود را در خواب معتبر بیند، دلیل که عذاب او سختر بود. اگر بیند که بمرد و او بشستند، دلیل که در دین خود ثابت بود.

ابراهیم کرمانی گوید: اگر بیند که بمرد و او را بر تابوت نهادند و خلق از پی او می رفتند بزرگی یابد. اگر دید او مرده را بر پشت گرفته بود و می برد، دلیل مال حرام است. اگر بیند زنده بمرد و دیگر باره زنده شد به غایت نیکو بود. اگر مرده را بیند که دیگر باره بمرد، دلیل که فرزندش بمیرد. اگر بیند فرزندش بمرد، دلیل که توانگر شود و بعضی گویند از شر دشمن ایمن شود. اگر بیند مادر و پدر او بمردند، دلیل که کارش نیکو شو د و نیز می گویند کارش شوریده شود. اگر زنی آبستن بیند بمرد و او را بشستند، دلیل که او را پسر آید. اگر بیند بمرد و او را بر تابوت نهادند به تاویل نیکو بود. اگر دفنش کردند بد است.

لوک اویتنهاو می گوید :

مردن : قولهای زیاد پوچ و واهی

دیدن کسانی که در حال مرگ هستند : شادی

زنده شدن مرده : شما زندگی بی برنامه ای را سپری میکنید

تمایل به مردن : نشانه سلامتی

 

تعبیر خواب مرده | تعبیر خواب مردن | تعبیر خواب بوسیدن مرده

تعبیر خواب tabire khab تعبیر خواب آنلاین تعبیر خواب ابن سیرین تعبیر خواب امام صادق تعبیر خواب آکا تعبیر خواب حضرت یوسف

تعبیر خواب tabire khab تعبیر خواب آنلاین تعبیر خواب ابن سیرین تعبیر خواب امام صادق تعبیر خواب آکا تعبیر خواب حضرت یوسف

تعبیر خواب,tabire khab,تعبیر خواب آنلاین,تعبیر خواب ابن سیرین,تعبیر خواب امام صادق,تعبیر خواب حضرت یوسف

تعبیر خواب مو | تعبیر خواب کوتاه کردن مو با فیچی | تعبیر خواب کوتاه کردن مو

تعبیر خواب سگ | دیدن سگ در خواب

تعبیر خواب مار | دیدن مار در خواب | تعبیر خواب مار سیاه | تعبیر خواب نیش زدن مار 

تعبیر خواب نوزاد پسر | تعبیر خواب زایمان | تعبیر خواب نوزاد | تعبیر خواب بچه دار شدن | تعبیر خواب بارداری | تعبیر خواب حامله بودن | تعبیر خواب حاملگی

تعبیر خواب دندان | تعبیر خواب افتادن دندان | تعبیر خواب شکستن دندان | تعبیر خواب دندان افتادن

تعبیر خواب مرده | تعبیر خواب مردن | تعبیر خواب بوسیدن مرده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد