عکس های خفن

عکس های خفن

عکس های خفن

عکس های خفن

آغاز تغییر برخی مدیران راه و شهرسازی

 اواخر مرداد ماه سال 92 عباس آخوندی در جلسه شورای معاونان و مدیران وزارت راه و شهرسازی، با تاکید بر استفاده از نظرات وزیر سابق (علی نیکزاد)، گفته بود: نگران تغییر و تحولات نباشید، فقط برخی از برنامه‌ها مورد بازنگری قرار خواهد گرفت.
وی  با تاکید بر این‌که اهل تغییرات اتوبوسی نیستم، گفت: تنها ممکن است با توجه به برنامه‌های دولت تدبیر و امید برخی از برنامه‌ها مورد بازنگری قرار گیرد و با توجه به ضرورت‌های کنونی کشور برنامه‌های جدید در حوزه‌های راه و مسکن اجرا شود.
این در حالی بود که در سال 92 بیش از ظرفیت یک اتوبوس تغییرات مدیریتی توسط وزیر تازه وارد راه و شهرسازی صورت گرفت. حال پس از حدود سه سال به نظر می رسد بار دیگر تغییرات اتوبوسی وزارت راه آغاز شده است. وزیر راه و شهرسازی پیش از خداحافظی نمایندگان مجلس نهم مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن را برکنار و حکم یک مدیر بخش صنعتی را برای این پُست امضا کرد.
آخوندی در ادامه به فاصله اندکی از حضور نمایندگان مجلس دهم در بهارستان، وزیر راه و شهرسازی دست به قلم شد و دو مدیرکل راه و شهرسازی استان های تهران و قم را تغییر داد.
وی اخیرا هم طی حکمی شهرام ملکی را به عنوان مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان کردستان منصوب کرده است.
بر اساس ادعای مطرح شده در گزارش تسنیم، به نظر می رسد با تغییرات مدیریتی طی هفته‌های اخیر در زیرمجموعه های وزارت راه و شهرسازی، "اتوبوس تغییرات" پس از حدود سه سال به رانندگی وزیر راه به راه افتاده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد