عکس های خفن

عکس های خفن

عکس های خفن

عکس های خفن

استخدام

در این مطلب قصد داریم به معرفی سایت استخدام پرداد ، یکی از قدرتمندترین سایتهای فعال در حوزه اشتغال که علاوه بر انتشار اخبار و استخدام های روز داخلی و خارجی اعم از آگهی استخدام موسسات ، سازمان ها ، استخدام در بانک ، نهاد های دولتی و حتی شرکت های کوچک و بزرگ خدمات ویژه ای به کارفرمایان و کارجویان ارائه می دهدبپردازیم.

بسیاری از افرادی که جویای کار هستند، برای اطلاع از شغلی مناسب به سایت‌ها و آگهی‌های روزنامه مراجعه می‌کنند. مراجعه‌ای که شاید بتواند مشکل بسیاری از افراد جویای کار را حل کند اما در برخی مواقع افراد جویای کار به نتیجه دلخواه خود نمی‌رسند.

راه‌اندازی سایت‌های فعال در خوزه استخدام و کاریابی یکی از اتفاقاتی قابل توجهی است که در چند سال اخیر توانسته به صورت تخصصی قدم‌هایی در کاریابی افراد بردارد.

سایت‌هایی که دو امتیاز دارند؛ اول اینکه سایت استخدام و کاریابی است و دوم آنکه نیروی آماده به کار معرفی می‌کند کهسایت استخدام پرداد یکی از همین سایت‌ها به شمار می‌رود به طوری که از یک سو افراد جویای کار با اعلام علاقمندی‌ها و مهارت‌های خود رزومه خود را در سایت قرار می‌دهند و از سوی دیگر کارفرمایان می‌توانند علاوه بر درج آگهی استخدام، از میان رزومه‌های ثبت شده افراد، نیروی متخصص مورد نیاز خود را جذب کنند.

مجوز از دو وزارتخانه "تعاون ، کار و رفاه اجتماعی" و "فرهنگ و ارشاد اسلامی" را می‌توان یکی از امتیازات این سایت کاریابی عنوان کرد.

کاربران سایت استخدام پرداد این اطمینان خاطر را داشته باشند که این سایت علاوه بر انتشار مهم ترین اخبار و استخدام های روز دولتی و غیردولتی از امنیت باالایی برخوردار است و از اطلاعات شخصی کاربران ثبت نام شده به صورت ویژه‌ای محافظت می کند.

اما یکی دیگر از نکات بارز سایت استخدامی پرداد که در دیگر سایت‌های کاریابی نه تنها کمتر بلکه اصلاً مشاهده نمی‌شود، وجود بازرسان نامحسوس با پوشش کارجو و کارفرما است؛ ایده‌ای که باعث می‌شود سلامت محیط و ارتباطات کاربران به صورت کاملاً نامحسوس رصد و در صورت کوچکترین تخلفی برخوردی جدی صورت پذیرد.

"ارائه متن کامل آگهی‌ها به اضافه تصاویر و فایل‌های پیوست"، "قابلیت ذخیره‌ی آگهی‌های موردنظر و مرور آفلاین"، "دسته‌بندی‌های موجود در سایت پرداد"، "امکان به اشتراک‌گذاری آگهی‌ها"، "توانایی جست‌وجو میان آگهی‌ها"، "هماهنگی با انواع تلفن همراه" و "دسترسی سریع به جدیدترین آگهی‌ های استخدام از طریق گوشی تلفن همراه" را می‌توان از دیگر ویژگی‌های اپلیکیشن استخدامی پرداد عنوان کرد.

جهت مراجعه به سایت استخدام پرداد از لینک زیر استفاده کنید

http://estekhdam.pardad.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد