عکس های خفن

عکس های خفن

عکس های خفن

عکس های خفن

طالع بینی روز شنبه 9 آبان 1394

طالع بینی روز شنبه 9 آبان 1394

فال روزانه شنبه 9 آبان 1394


فال روزانه متولدین فروردین:

شما طوری در مورد خود حرف می‌زنید که انگار همه چیز خیلی عالی است، اما مثل اینکه مشکلاتی هم وجود دارد. شما خیلی با مسائل حاشیه‌ای و جزئی درگیرید که از حل کردن آنها هم اجتناب می‌کنید، بنابراین سعی کنید که چیزهایی که برایتان ارزشمندند را از دست ندهید. حتی اگر وسوسه می‌شوید که استراحت کرده و بقیه روزتان را با فکر کردن سپری کنید، ولی الان باید بر روی فهرستی که از وظایفتان تهیه کرده‌اید تمرکز کنید.بد نیست کمی از فکر و خیال های راحت بیرون بیایید و به چیزهای هیجان انگیز فکر کنید. اگر امروز برنامه ی اجتماعی خاصی ندارید، به شما توصیه می شود که وقت بگذارید و رویاپردازی کنید. این که باید رویاپردازی کنید به این معنی نیست که همه ی روز را بخوابید، بلکه از شما انتظار می رود که در کنار این رویابافی ها قابلیت های تان را هم به نمایش بگذارید. با دوستانی که تشویق تان می کنند تا جادوی درون تان را بیابید بیشتر ارتباط برقرار کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت:

وقتی که سیاره ونوس در نشانه ماه سنبله تحلیل‌گر و همچنین در پنجمین خانه شما، یعنی خانه عشق قرار می‌گیرد، شما به سوی خیال‌پردازی و رویا پردازی کشیده می‌شوید. اما امروز ارتباطش با نپتون تیره و تاریک می‌تواند باعث آشفته شدن افکار شما شده و شما را تشویق کند که خواسته‌هایتان را فراموش کنید. شما زیاد به خودتان مطمئن نیستید، بنابراین امکان دارد تصمیم نادرستی بگیرید. هم اکنون به جای اینکه به غرایز خود اطمینان کنید، بر پایه واقعیت تصمیم گیری کنید.امروز باید از نیازهای شخصی تان بگذرید و به دیگران کمک کنید تا نگرانی های شان برطرف شود. دل تان می خواهد که اهداف کاری خود را با دوستانی که مثل شما فکر می کنند در میان بگذارید. اما یادتان نرود که باید وظایف تان را هم به همین ترتیب انجام بدهید، هیچ راه گریزی وجود ندارد. تعهدات تان را انجام دهید و طوری عمل کنید که به نفع همه باشد.

فال روزانه متولدین خرداد:

امروز روز رضایت بخشی نخواهد بود، چرا که شما فکر می‌کنید زندگی دیگران از شما بهتر است. شما از تصویری که در ذهن خود مجسم کرده بودید دور افتاده‌اید و نمی‌توانید به تکامل برسید. اگر شما نتوانید به خاطر داشته‌های خود شکرگزار باشید، مطمئناً ناامید خواهید شد. یادتان باشد که آشفته شدن ذهنتان برای اینکه بفهمید باید دیدتان را مثبت کنید کفایت می‌کند.امروز ممکن است در موقعیتی گیر کنید که از کنترل شما خارج است و همین اعصاب تان را به هم خواهد ریخت. نمی توانید بفهمید که موضوع از چه قرار است. ذهن تان را خسته نکنید، چون عقل و منطق امروز به کارتان نمی آید. باید بدانید که هیچ چیز در اطراف تان قابل تغییر نیست، پس بیهوده نجنگید. همه چیز را همین طوری که هست قبول کنید. تا به سمت جلو حرکت نکنید نخواهید دانست که آن طرف تر چه می گذرد.

فال روزانه متولدین تیر:

اگر یکی از دوستان نزیک شما بخواهد بر خلاف حدودی که شما برای خود تعیین کرده‌اید خودش را بالا بکشاند و پیشرفت کند، شاید شما از نظر احساسی خودتان را کنار بکشید و یا شاید فقط به طور کامل از این شرایط فاصله بگیرید. شما با این نوع رابطه احساس راحتی می‌کنید و البته به تغییراتی که صمیمیت بیشتر در زندگی‌تان پدید می‌آورد اطمینان ندارید. اگرچه شما راحت‌تر هستید که مشاهدات خود را نادیده بگیرید، اما بهتر است در مورد نگرانی‌های خود با دیگران صحبت کنید.اگر امروز بخواهید برای حل مشکلات تان از عقل کمک بگیرید بی فایده است. راهکارهای منطقی به هیچ وجه به دردتان نمی خورد، بهترین کاری که می شود با مشکلات احساسی کرد این است که آن ها را بروز دهید. شاید باز هم نتوانید به یک راه حل سریع دست پیدا کنید، اما حداقل اش این است که واقعیت را با دیگران در میان گذاشته اید و آن ها هم حرف های شما را شنیده اند.

فال روزانه متولدین مرداد:

شما امروز خیلی احساس ناامنی خواهید کرد، بخصوص اگر یکی از دوستان نزدیکتان و یا شریکتان با بهتر جلوه دادن چیزهایی که خیلی هم خوب نیستند شما را خوب راهنمایی نکند. اگرچه شما هم اکنون می‌توانید به وضوح ببینید که یکی از اطرافیان‌تان تلاش می‌کند شما را بفریبد، اما امکان دارد دلیل این عصبانیت اخیر شما بیشتر ترس‌های خودتان باشد نه رفتار آنها. پس قبل از اینکه عجولانه تصمیم بگیرید، تمام حقایق را بررسی کنید.اگر دوست تان دست یاری به سوی شما دراز نکرد خیلی ناراحت خواهید شد، اما بهتر است در چنین مواردی آرامش تان را حفظ کنید. یک برداشت غلط می تواند همه ی کارها را خراب تر کند. پس به جای این که مشکلات تان ر بیشتر کنید، بهتر است به حفظ آرامش فکر کنید. فرار از احساسات تان فقط یک راه حل موقتی است. نباید از کسی انتظار کمک داشته باشید، بلکه این وظیفه ی خودتان است که قبل از هر کس دیگری به فکر یک راه حل باشید.

فال روزانه متولدین شهریور:

شما امروز مطمئن نیستید که چه چیزهایی برایتان بیشترین اهمیت را دارا هستند، چون که شما موقتاً توانایی تجزیه و تحلیل کردن اتفاقات و تشخیص دادن دروغ از واقعیت را از دست داده‌اید. درحال حاضر شما واقعاً می‌خواهید به دور و بری‌های خود اطمینان کنید که این موضوع می‌تواند سبب ناامیدی و سرخوردگی‌تان بشود. اگر چه قصد و نیت شما همیشه خیر بوده است، اما تصمیم گیری کردن بر اساس اولویت‌های شخصی می‌تواند منجر به بیراهه رفتن شما بشود.معمولا می توانید موقعیت را به درستی تحلیل کنید و چیزهای مهم را تشخیص دهید، اما امروز اوضاع فرق می کند. امروز حتی نمی توانید دو چیز ساده را از هم متمایز کنید. بهترین کاری که اکنون از شما برمی آید این است که صبور باشید. قبل از این که متوجه شوید همه ی تردیدها کنار خواهد رفت.

فال روزانه متولدین مهر:

ونوس سیاره بخت شما در دوازدهمین خانه‌تان، یعنی خانه خیال و رویا قرار گرفته است و امروز به شما توانایی عشق ورزیدن و در رویا و خوشی زندگی کردن را می‌دهد. اما نپتون بین شما و پنجمین خانه تان یعنی خانه احساسات عاشقانه فاصله انداخته است و شما را تشویق می‌کند که واقعیت را به تخیلات خود ترجیح بدهید. این دو سیاره ذهن شما را آشفته کرده و به مسیرهای متفاوتی می‌کشانند، بنابراین امروز شما خودتان دقیقاً نمی‌دانید که چه چیزی می‌خواهید. بهتر است امروز را با بی‌خیالی بگذرانید، تا اینکه اواسط هفته اوضاع به روال معمول خود برگردد.امروز خلاقیت های تان بالا خواهد گرفت. انگار به خاطر ضربه های تلخی که در گذشته خورده اید اکنون قصد دارید خودتان را محدود کنید. باید فرق آن روزهای تلخ گذشته و زمان حال را متوجه شوید. اگر می خواهید که قابلیت های تان را به نمایش بگذارید باید به هنرمند درون تان اجازه دهید کارش را بکند. برای این که اعتماد به نفس تان بالا رود باید آن چه را در دل دارید بروز دهید.

فال روزانه متولدین آبان:

امروز وقتی که شما به خاطرات دوران کودکی خود فکر می‌کنید ذهنتان آشفته می‌شود، چراکه متوجه شده‌اید شما تا بحال فقط یک روی سکه را دیده‌اید. اما هرقدر بیشتر سعی می‌کنید این قسمت‌های گمشده را پر کنید، می‌فهمید که تا بحال هیچ چیز نمی‌دانستید. این موضوع باعث ناامیدی‌تان شده است، برای اینکه آرزوی شما برای دست یافتن به اطلاعاتی خوب تبدیل به دل مشغولی همیشگی‌تان شده است. شما فقط باید خود را از این چرخه ناراحت کننده خارج کرده و به زمان حال برگردید.به احساسات تان اطمینان ندارید و به خاطر همین دچار تنش شده اید. معمولا دچار چنین سردرگمی هایی نمی شوید و حتی گاهی نظرات تان با دیگران خیلی متفاوت است. اما امروز به خاطر ترس است که نمی توانید تصمیم بگیرید. نباید وقت تان را تلف کنید، بهتر است همین الآن دست به کار شوید. برای این که زودتر به نتیجه برسید باید هر چه سریع تر با ترس های تان مواجه شوید.

فال روزانه متولدین آذر:

نقش هدایت کننده شما در منزل و یا در اجتماع امروز برای خودتان خیلی اهمیت دارد، اما می‌تواند شرایط سختی را نیز برایتان به وجود آورد. شما می‌دانید که چه چیزی برای اطرافیانتان بهتر است، اما ممکن است آنها با نظرت شما مخالفت کنند. در حالیکه سعی می‌کنید هرکسی را متقاعد کنید که شما درست می‌گویید، استفاده کردن از منطق اصلاً کارساز نخواهد بود. لازم است به دوستان و همکارانتان اجازه بدهید راه خود را بروند تا خودشان حقیقت را کشف کنند.باید به تصاویر مختلفی که در ذهن تان می چرخد معنا ببخشید. بدون این که افکارتان را قضاوت کنید اجازه دهید که آزادانه مسیر طبیعی شان را طی کنند. یادتان باشد که عقب نشینی نکنید، بگذارید افکار مثبت و منفی با هم بروز کند. بعدا می توانید آن ها را از هم جدا کنید و فقط روی بعضی از آن ها متمرکز شوید. الآن فقط کافی است راه را باز بگذارید تا افکارتان بروز کند.

فال روزانه متولدین دی:

حتی اگر شما در زمینه مسائل مالی همیشه تصمیمات درستی گرفته باشید، اما امروز که نپتون در دومین خانه شما، یعنی خانه مادیات قرار گرفته و حواس شما را از روش‌های منطقی منحرف می‌کند، شما این لیاقت و کاردانی خود را از دست می‌دهید. اگر شما چیزی را بینید که ازش خوشتان بیاید، فکر می‌کنید که شایستگی داشتنش را دارید، اما شما نباید پول‌هایی را که با سختی به دست آورده‌اید به خاطر خریدن چیزهای خیلی گران که نیازی نیز بهشان ندارید تمام کنید. اگر هنوز شما فکر می‌کنید که تصمیم درستی گرفته‌اید، پس چند روز صبر کرده و بعد اگر نظرتان عوض نشد بروید و چیزی را که می‌خواستید بخرید.امروز ممکن است خاطرات گذشته یا دردهای جسمی و روحی تلخی را که تجربه کرده اید دوباره به یاد بیاورید. اما حالا که عاقل تر شده اید طور دیگری به این تجربیات نگاه می کنید و این دقیقا همان کاری است که از شما انتظار می رود. اکنون زمان آن است که یک بار و برای همیشه با گذشته مواجه شوید. آینده در انتظار شماست و جای وقت تلف کردن نیست.

فال روزانه متولدین بهمن:

شما فکر می‌کنید قصد و نیات عاطفی خود را خیلی واضح و روشن بیان می‌کنید، اما امکان دارد یک نفر گفته های شما را کاملاً اشتباه متوجه شود. رابطه برقرار کردن زمانی با مشکل مواجه می‌شود که احساسات آنقدر قوی باشند که زبان از صحبت کردن در موردش عاجز بماند. بنابراین وقتی درحال صحبت کردن هستید از دیگران بپرسید از گفته‌های شما چه فهمیده‌اند تا بفهمید که آیا پیام خودتان را درست را رسانده اید یا نه.امروز یک بار دیگر به شما فرصت داده می شود تا رویاهای تان را عملی کنید. تردید را کنار بگذارید و از این فرصت نهایت استفاده را ببرید. اگر کارها آن طور که انتظار داشتید پیش نرفت خودتان را ناراحت نکنید، چون وقتی به هدف نزدیک باشید این چیزها مشکلی درست نخواهد کرد. تا دست به کار نشوید اتفاق خاصی نمی افتد.

فال روزانه متولدین اسفند:

شما امروز به حدی دلسوز شده‌اید که سعی می‌کنید تمام خواسته‌های اطرافیانتان را برآورده کنید. اما این کاری که می‌کنید اصلاً کار درستی نیست. چرا که پایان خوشی برای شما نخواهد داشت. اگر نمی‌توانید میزان توقعات افراد دیگر را بسنجید نگرانی به دلتان راه ندهید. برای اینکه دوست و یا نامزدتان از شما توقعات غیر معمول دارد. فقط تا حد امکان بهش نشان دهید که هم راستگو هستید و هم گوش شنوا برای شنیدن حرف‌هایش دارید.همه ی تردیدهایی که به تازگی تجربه کرده اید امروز ناپدید شده اند. دوست دارید که مثل همیشه به دریای رویاها پناه ببرید و در اعماق آن غوطه ور شوید. هر وقت که حقیقت روشنی خود را از دست داد بدانید که زیاده روی کرده اید. ذهن رویاپرداز شما با کهکشان ها پیوند دارد، اما شما این پیوند را به چشم نمی بینید.

فال عطسه  \طالع بینی روز شنبه 9 آبان 1394

 

عکس بازیگر زن ایرانی عکس عکس و سرگرمی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد